Reply To: Here I Stand

#1428
Sten Ole
Participant

Bra jobba med rapporten!

Eg er enig i at du stod for seier. Du hadde mange kort på hånd og potensielle veier til seier. Eg trur kanskje eg burde ha sett det og gjort meir for å hindre det. Min største anger er egentlig at eg ødelagte det franske forsøket på å aktivisere Genoa. Det hadde vore betre å spart kanselleringskortet mot nokon som låg betre an.

Eg vil ikkje akkurat sei at du tapte på eit terningtrill. For det første tapte du ikkje. Du låg an til å dra i land seier på neste tur om me ikkje hadde spelt oss lei. Og det var snakk om fleire terningtrill etter kvarandre. Det var ikkje det mest sannsynlege utfallet, men det var heller ikkje kjempe-usannsynleg å havne på 24, som du kanskje beregna som seier når du begynte.

Spelet er akkurat random nok for meg. Dei fleste handlingane du tar er ein kalkulert risiko. Ingenting er heilt sikkert. Du kan underinvestere og likevel kan det gå bra. Du må verkeleg overinvestere for å vere bombesikker på at enkelt-ting skal fungere. Og comeback-potensialet er der heile vegen, noko som me ser ikkje alltid er tilfelle i spel som Twilight Imp. Det er ein av fleire grunnar til at eg ikkje er fan av Twilight. Det er kanskje gøy å vinne med å sakte bygge seg opp ein fordel og dra det i land, men det blir aldri gøy for alle. Game og Thrones og Scythe lider litt av å ligne litt for mykje for “antal fingrar”-spelet me bruker til å avgjere kven som er først i eit spel. Du gjetter kva han andre skal gjere og så ser de kor rett du hadde. Så går alt bra eller dårleg deretter. Game of Thrones er derimot gøy fordi du diplomatiserer. Scythe er bare totalt søppel. Men dette er jo smak og behag.

Det du ville fram til er vel at når du gjer noko lurt ønsker du ein sikker belønning, spesielt i sluttinnspurten. Eg ser den.

Eg trur du skal vere forsiktig med å kategorisere faksjonane i HIS. Det er nyansar i alle og randomness kan få snåle ting til å skje som gir snåle utslag på diplomatiet og strategiske mulighetane.

Kjør på med Republic of Rome. Eg likar ikkje å lese reglar før eg har fått befølt komponentane litt.