Reply To: Quartermaster General

#1730
Sten Ole
Participant

Eg har (kanskje) fantastiske nyheter på regelfronten! Eg har ein teori om at kort har blitt tolka i litt for stor grad positivt.

Det er ein viktig distinksjon mellom termene “build” og “recruit”, samt “battle” og “eliminate”.

“Build” forutsetter at du har ein supplied unit inn mot der du skal builde.

“Battle” forutsetter at du har ein supplied unit på sida av der du skal slåss.

Land battle og build generelt forutsetter også at dei har supplied units på sida av. Dette veit eg at blei “juksa” på. (Unntak er at du får lov til å bygge på heimstaden din så lenge den ikkje er okkupert).

Kan også nevne at eit land ikkje kan få poeng verken fra kort eller victory phase dersom hovedstaden er okkupert.

Eg kan nevne at stemninga på BGG er at spelet er i dei allierte sin favør. BGG meiner derimot at balansen er bittelitt bedre når alle spelarane kan alle kortene, men fortsatt ikkje rettferdig. Så sjølv med bedre regelforståelse klarer me nok ikkje å reparere opplevelsen heilt. Det er litt synd fordi eg likar konseptet.

Eg synes fortsatt det er eit triveleg spel. Eg skulle gjerne ha fått prøvd Axis berre for utfordringa sin del. Det er mulig dette er eit spel der me må fordele spelarar etter erfaringsnivå for å tune balansen i spelet.