Reply To: On Mars

#2599
Thomas Thomsen
Participant

Enig i at spillet bare blir bedre for hver gang. Er utrolig mye en kan gjør, og sykt mangen veier å gå. Skal bli en glede å utforske dei fremover.

Vetkje hva eller hvem som fikk straff eller nytte av at vi missa end game tia men eg vil alltid la meg plages av feil eg er med å gjør ?

Angående mexicanstandoff situasjonen. Selvsagt rett det du sier at du får Lss bonus og noen må ta ansvar. Her mitt taktiske dilemma kom frem for går du får siste der åpner du for ny lss bonus til alle etter deg og dei kan velge sin. Der det for meg kom frem. For eg måtte ta siste hver gang og såg hva det ga dere, og eg fekk dermed aldrig ta den som kunne gi meg flest poeng. Men det er som sagt et sykt gøy spel å utforske og mangen flere runder her før en har prøvd alt eller kommen nerme en bestem åte å gå mot imo.

Vetkje enda om det er lurt å gå tidlig for scientist eller ikkje. Vi var alle veldig close no sist og Rune gikk ikkje for dei før veldig seint. Ei heller gikk han tidlig for advanced så igjen et sunt tegn for spillet.

Bra oppklaring rundt butikken.
Brikkene i hjørnene gjorde vi rett sist.