Reply To: Gloomhaven

#2897
Marius Blom
Participant

Har sjølv spelt utallige timar med Gloomhaven. Har gjort dei fleste scenario og låst opp alle karakterane med prosperity level 8 på min versjon av spelet.

Det tok meg mange sessions før eg byrja å like spelet. Dungeon crawl biten i seg sjølv var ganske kjedelig heilt til følelsen av progresjon via legacy delen begynte å glimte fram. Om eg hadde vært nødt å starte på scratch kvar gang, så hadde eg nok ikkje likt spelet.

Synergi mellom karakterer er veldig viktig. X karakter kan vera ubrukelig sammen med Y karakter, men kan vera heilt fantastisk saman med Z karakter. Nokon er sterke i seg sjølv, mens andre skinner i store grupper. Etter å ha prøvd alle karakterene, så er det bare 2 av dei eg håper eg aldri ser rundt bordet igjen.

Veldig mange av karakterene er også veldig forskjellige, noko som gjør det meir spennende å testa ut noko nytt når ein retirer eller går lei.

Den største negative delen med spelet har blitt nevnt tidligere her, og det er å sette opp eit nytt scenario. Eg har sjølv 3d-printa masse stæsh for å gjera organisering enklare, men det tek likevel lang tid. (monster boksene mine og debuff “tokens” er geniale!) Hadde det vært mindre styr å dra frem spillet og sette opp scenario, så hadde det nok vært på bordet oftere.