Alternativ til spelebord

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Posts
  • #2605
    Jarle Haktorson
    Keymaster

    Her er noko nytt (igjen); board game table topper. Altså ein “topper” som du legg på eit vanleg bord. Veldig mykje billigare enn komplett spelebord.
    Kva synes de? Er mange variantar/mats. Kan ev. lagre i kjellaren på biblioteket.
    https://www.gametoppersllc.com/

    #2606
    Sten Ole
    Participant

    Kult. Ser ut som god kvalitet materialmessig.

    Litt dyrt.

    Spørsmålet er om me ofte nok er villige til å gå ned i kjelleren og ta med oss to 5 kg firkantar opp trappa og tilbake ned igjen etter speling. Av og til er det verdt det, av og til ikkje. Dette, som med spelebord, hadde vore enklare å vurdere om me hadde fått lagre bordet/topperen i samme rommet det blei brukt i.

    Eit positivt aspekt er at om topperen ikkje fungerer for oss i praksis, så er det sikkert mulig å få selt det vidare. Risiko for feilkjøp er derfor litt redusert. Om min personlege økonomi hadde vore sterkare så hadde eg nok likt å hatt noko sånt i huset.

    Men… klubben har behov for matter uavhengig av bord/topper, spesielt med tanke på at dukane blir færre i antal og styggare for kvar dag. Då er det jo også andre selgarar på markedet.

    #2612
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Dette er ikkje så verst. Er det enkelt å få tak i?

    #2625
    Jarle Haktorson
    Keymaster

    Då har eg fått svar ifrå folka. Dei kan levere til oss i neste månad (april).
    Eg bad om pris på den største topperen dei hadde, samt fire ulike tematiske matter.

    Her er svar:

    Hello Jarle,

    The shipping cost to Norway for the Mycroft topper is $360 and the 2 Mats that cannot go in the package will be $25. Unfortunately it is a bit expensive to ship into Norway, even from our EU Fulfilment center in Germany.

    The Topper is $799 and you can get one mat of your choice for $39. The other 3 mats are $109 each. So that is $1165 total. The VAT is 25% so that is $291.25. So the total, plus VAT and Shipping would be $1841.25

    Please let me know if you have any additional questions I can help with. Thanks!

    #2626
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Eg lurer på om eg skal investere i den Holmes-toppen. Kanskje bestille samtidig?

    #2629
    Jarle Haktorson
    Keymaster

    God plan! Eg skal få inn styremedlem Anders og Tor Inge her også, så kan dei kommentere ting.

    #2630
    Anders Dahlberg
    Participant

    Ifølgje googles valutakalkulator vert det altså rundt 17 000. Vetsje om toll kjem i tillegg, eller det VAT? Så vert jo ein del, men på den andre sida har jo klubben pengar og mange spel som ligg og har lyst til å bli spelt, så det trengs kanskje ikkje spel for 17000 med det første. Så difor er eg for.

    Det som talar imot er det Sten Ole nemnar om oppbevaring og styr med å få det på plass, men ingen tek skade av litt trim ? Einaste er at biblioteket også er meir og meir oppteke då

    #2634
    Jarle Haktorson
    Keymaster

    Me går for innkjøp av bord; ifrå innsending av årsrapport:

    Den første siden handler om bruken av Frifondmidler i 2019. Merk at fristen for å bruke opp midlene først er 31. desember 2020, så det er helt greit om dere ikke har brukt opp midlene ennå.

    Nytt i år er en presisering i retningslinjene fra LNU om dokumentasjon av bruken av Frifondmidler. Vi ber derfor om at foreningen laster opp et enkelt regnskap som viser hvordan midlene er brukt.

    #2665
    Jarle Haktorson
    Keymaster

    Me kan også søkje om pengar til bord, ser det ut som: https://n4f.no/organisasjon/stotteordninger/hyperfondet-prosjektstotten/

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.