Combat Commander: Pacific

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Posts
  • #1721
    Sten Ole
    Participant

    2 player-spel (er det kanskje 3-player også?) som er eit taktisk krigsspel som foregår under 2. verdenskrig. Styr bevegelsar og handlingar på styrkane dine under ein mindre trefning ein eller annan plass i ein stillehavsnær jungel. Sjølv om spelet i seg sjølv ikkje forteller historiar, oppleves spelet ganske tematisk med “Emergent” historiefortelling. Krigen på brettet forteller sin eigen historie.

    Morsomt spel som er mindre komplisert enn det først virker. Å bruke kort til alt gjer at det flyter mykje lettare enn ein skulle tru. Det at det er markørar som holder styr på absolutt alt gjer det også mulig å få ting til uten å bli overvelda. Reglane er skrevet på flytande GMTsk som for min del er forfriskande etter å ha testa fleire taktiske Games Workshop-spel i det siste.

    Combat Commander

    Reglar, reglar, reglar…

    Command rating
    Command rating gir pluss på alle stats på våpen og ikkje-leder-units i samme hexen (ikkje command radius). Det vil sei: movement, morale, firepower og range.

    Sighting marker
    Sighting markerar (ein marker i vårt tilfelle) blir plassert på starten og kvar gong det blir gjort ein roll, så flytter ein av markerane til hexen på kortet.

    OB-marker
    Posisjonen på OB-markeren bestemmer blant anna kor mange orders som kan bli brukt på runden din. I vårt tilfelle kunne eg egentleg berre spele 2 orders per runde. Eg spelte tre eit par av rundane. Kvaliteten på unitane dine har berre noko å sei når du bruker “deploy” orderen som gjer at du deler ein squad opp i 2 teams og reinforcement-eventen.

    Radio
    Eg trur me spelte radioen rett, med eit unntak, det koster VP å legge utpå radioen. Det var uansett umulig å få noko til med den (men den er sjukt kraftig om du får han online).

    Bonus-VP
    Du kan få bonus VP ved å spasere units ut av kartet på motstanderen sin banehalvdel.

    Opportunity fire
    For å bruke opportunity fire, må du bruke eit fire kort. Dette er markert på kortet med at det står “Order/Action: Fire” istedenfor berre “Order: Fire” på kortet. Det er eit par finurlige reglar rundt det som har med å bruke fleire fire-kort på same runde, men det var ikkje lett å få grep rundt når eg skumleste.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.