Mansions Of Madness

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Posts
  • #1094
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Mansions Of Madness

    Lovecraft-setting der spelarane samarbeider om å løyse puzzles og scenario styrt av ein app på mobil, brett eller PC.

    Undervegs kan ein få fysisk og psykisk skade alt etter kva ein treff på i dei uhyggelege romma, gatene eller hagane på brettet. Får ein nok psykisk skade vert ein gal og då slår ein slags traitor-mekanisme inn. Spelaren får eit insanity-kort som legg føringa vidare til den spelaren. Sist gong me spelte førte dette til at ein spelar åleine vann og avslutta spelet. Interessant mekanikk som gjer at alle vil unngå at ein annan spelar skal bli gal.

    All skade er i form av kort som anten ligg skjult som vanleg skade eller gjennom teksten som noko verre. Sterk stemning og mykje humoristisk story.

    • This topic was modified 5 years, 9 months ago by Rune Hanssen.
    #1098
    Sten Ole
    Participant

    Mansions of Madness får til mykje av det som Arhham/Eldritch Horror ikkje får heilt godt til. Eg blei revet med. Eg er litt skeptisk til skjermbruk i brettspel, men her fungerte det fint.

    Tematisk sett likte eg skadekortene. At den 3 hit point-skaden din også kan blomstre og gi uhyggelige effekter gjer skaden skumlare sjølv om blomstringa ikkje nødvendigvis skjer.

    Anbefales.

    #1839
    Rune Hanssen
    Keymaster

    MoM

    MoM2

    MoM3

    #1840
    Anders Dahlberg
    Participant

    Reglar reglar..

    Virkar som det brant litt kjapt i går:

    https://boardgamegeek.com/thread/1616527/spreading-fire

    Må ver bensinkanna Aschan hadde med seg frå Dead of Winter

    #1841
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Heilt klart! Glad eg sprang i nevane på sektmannen med kniv i staden for å henge rundt Ashcan Pete.

    #1843
    Sten Ole
    Participant

    Bra fanga, Anders!

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.