Plunderbund

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #2692
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Pb

    Mini deckbuilding med mykje på gong. Første test av spelet gav intrykk av kaos, men det krystalliserte seg mot slutten.

    Eg likte grafikk og tema som faktisk var til stades trass i mekanikkfokuset. Styr mafiagjengen din som ein rev, driv med utpressing og handel, og bygg opp likviditet, så går det godt – kanskje.

    #2693
    Thomas Thomsen
    Participant

    Dette ser og høres spennende ut ??

    #2695
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Det skal seiast at Tom Vasel hatar dette spelet ?

    #2697
    Sten Ole
    Participant

    At tom vasel hatar det er berre positivt. Samtidig trur eg ikkje spelet havner på nokon si topp 5 liste.

    Kontrollen på utfall blir delvis diktert av av relativt tilfeldige korttrekk og bingotrekning frå ein bag. Deckbuildingdelen er også relativt tilfeldig siden du trekker kort for å gi valg mellom veldig få kort.

    Spelet er også litt tunglært siden det vil vere ting du misforstår i første gjennomspelinga.

    Personleg synes eg spelet hadde vore betre med meir komplekse kort og fleire options for deckbuilding. Spelet gir alle eit symmetrisk utgangspunkt som endrer seg lite gjennom spelet.

    Konklusjon: 6,5 / 10

    #2699
    Thomas Thomsen
    Participant

    Dicetower gjengen har eg lite tilovers for, deres kriterier for spill er banale og påtvungen full av kontrovers bare for klikks på utube så dei kan leve av den intekta. Liten troverdighet igjen til dei folka der.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.