Robin Hood and the Merry Men

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Posts
  • #2283
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Robin

    Artig worker placement. Punktum.

    • This topic was modified 4 years, 5 months ago by Rune Hanssen.
    #2286
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Reglar, reglar, reglar…

    1. Dei villain-korta med kvit ramme skal visstnok berre brukast for 5-players. Dei skal gjere spelet lettare.

    2. Vogn-tabellen skal fyllast ut kolonnevis. Altså 1-sølv, 2-sølv og 3-sølv før neste kolonne.

    3. Når ein villain kjem til ein plass der helten din står, og du ikkje kan distrahere han med ei flaske øl, må du snu heltekortet ditt og miste eigenskapen i neste runde.

    4. Ølflasker til re-roll for helten gjeld berre for ein terning per flaske.

    5. Tax upsurge: Start med vegen som har flest myntar, deretter den som har nest flest myntar. Tiebreakers er antal barricades før antal vogner.

    6. Øl kan ikkje nyttast til re-rolls av svarte terningar (skill dice).

    7. Poeng for å redde andre sine merry men frå fengselet: 2 poeng per mann på level 1, 3 poeng per mann på level 2 og 4 poeng per mann på level 3.

    • This reply was modified 4 years, 5 months ago by Rune Hanssen.
    • This reply was modified 4 years, 5 months ago by Rune Hanssen.
    • This reply was modified 4 years, 5 months ago by Rune Hanssen.
    • This reply was modified 4 years, 5 months ago by Rune Hanssen.
    • This reply was modified 4 years, 5 months ago by Rune Hanssen.
    • This reply was modified 4 years, 5 months ago by Rune Hanssen.
    • This reply was modified 4 years, 5 months ago by Rune Hanssen.
    #2294
    Sten Ole
    Participant

    Reglar (response)

    Enig i 1-6. Uenig i 7 (ref tabell s.20).

    Gøy spel med mange ting å tenke på samtidig. Eit umulig puslespel der den “beste” beslutningen til ei kvar tid ikkje er heilt opplagt. Neste gong eg ikkje svømmer i regelheftet mens spelet er på gang, går det nok litt betre.

    Spelet blei ikkje opplevd som trugande på den kooperative delen, men dette kan vere fordi me uvitande hadde ein 5 player-modul med i spelet som gjer alt lettare og at desse korta kom absurd mykje i starten. Det skal likevel merkes at me var 2 guards unna tap som med eit litt uheldig villainkort hadde fått oss til å tape på siste runden.

    Pengeproblemet (at sølvpengar har få bruksområde og nesten blir verdilause) har blitt rapportert av andre på BGG. Nokon på BGG foreslår å bruke spion-modulen til spelet siden dette gir ein ekstra måte å bruke sølvpengar på. Dette er sikkert eit bra tips.

    #2295
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Du har rett på nr. 7 – fiksa…

    #2390
    Thomas Thomsen
    Participant

    Testa 2 ganger for min del.

    Inntrykket er heilt klart et enkelt familie spill, nesten som et avansert visuellt Ludo. Du gjør mye og legger en plan, som ikkje betyr mye om noe som helst. For alt avgjøres av at bingo ballene trekkes i en rekkefølge som sjelden skjer.

    At spillet er et poeng jag der alt avgjøres av tilfeldigheter ikkje bare av terningkast men og hvilke farger vogn som trekkes og hvor den går samt hva vogn kjøres før din tur og hvor villains går.

    Heilt random BULLSHIT, og ikkje et favoritt spill i min bok.

    #2393
    Sten Ole
    Participant

    Du har nettopp beskreve Terraforming Mars.

    #2394
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Berre fordi han ikkje vann… ?

    #2396
    Thomas Thomsen
    Participant

    Idiota ?

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.