Sabotage

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #2382
    Sten Ole
    Participant

    Sabotage
    2 mot 2 hidden movement og programmerings-spel. Ser spennande ut. Villains prøver å aktivere våpen. Spies prøver å hacke for å ødelegge planen til villains. Begge lag “leiter” etter kvarandre. Nye programmerings-abilities kjem i spel etter kvart.

    IKKJE KJØP CEREBRIA!
    Eg vil bare nevne dette spelet. Eg har veldig lyst å prøve det med 3 andre Sten Ole’ar EIN gong. Det er eit rot av mekanikkar og tematikk der hjula har rulla av. Fornøyeleg ondt og konkurranseprega, men samtidig livlig og psykadelisk. Men dette spelet har eg sjølv forska på. Reglane er vonde å lære. Det tar sikkert år og dagar å lære det bort. Og når det er gjort så er det eit ganske krevande og tungt spel. Så tung tidsinvestering for tung speling. Ikkje for klubben, men eg nevner det fordi eg hadde lyst. Ikkje kjøp.

    #2388
    Jarle Haktorson
    Keymaster

    Kan du sjekke tilgjenge til Sabotage, Sten Ole? Eg finn det på Grimfield for kr. 997 inkl. frakt. Eg har ikkje lese meir om spelet, men utifrå kva du skriv høyres det ut som det dekkjer eit svakt punkt i samlinga vår.

    #2389
    Sten Ole
    Participant

    Fant det ikkje lista i andre norske butikkar. Prisen blir stivare om det blir bestilt direkte fra fowers eller andre i utlandet. Spelet er nok fortsatt litt nytt. Sjølv grimfield har det ikkje inne ennå, så det blir uansett litt venting.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.