Shogun

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #1342
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Shogun

    Halvprogrammering og random action rekkjefølgje OG eit utilregneleg tårn for wooden cubes. Artig spel for den som likar litt mayhem undervegs. Japansk tema passar fint.

    • This topic was modified 5 years, 4 months ago by Rune Hanssen.
    #2094
    Jarle Haktorson
    Keymaster

    Brått var me fem stk. og Shogun hamna på bordet. Med speletid på ca. 2,5 (inkludert litt paralyse under programmeringa) er det passeleg lengd for det som skjer. Merka etter sist speling at det er ein fordel å ha spelt før med tanke på poeng, men synes også det er kjekt og stemningsfullt spel okke som, der det faktisk er kjekt å sjå andre sloss (med mykje latter når resultatet ifrå kamptårnet syner seg).

    Eit av få spel som klarar å blande strategi og randomness på ein heilt akseptabel måte utan at ein blir frustrert; i motsetning til terningar så “hugsar” tårnet, noko som gjer tap “akseptable”; kul mekanikk.

    #2097
    Sten Ole
    Participant

    Shogun er ein klassiker. Høsting, verving, bygging, slåssing på eit kart. Så har du det ikoniske kubetårnet som gir ein interestant random number generator for oss som ikkje må fikle med det. Stakkars Thomas var stuck med tårnadministrasjon heile spelet.

    Mange mål å holde i hovudet. Du vil ha bygningar for poeng i mange regionar på slutten, men for å få mykje til i spelet bør du holde på med det omvendte: Putte mange kubar i tårnet og på begrensa område på kartet utan å oppsøke konflikt. Tårnet er random, men samtidig ikkje. Det spytter sjelden ut store overraskelsar.

    Tips: Når mange slit med risbeholdningen, by høgt på førsteplassen før vinteren. Ellers blir du myrda av bønder.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.