Terraforming Mars

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author
    Posts
  • #1262
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Eit solid spel som let deg styre din eigen «corporation» i oppgåva med å gjere Mars levelig. Card drafting og engine building fengslar deg frå start til slutt. Du kan styre oversikten og analysen slik du vil. Die hard winner, eller koseleg pusling for deg sjølv. Tilfredstillande med gode ekspansjonar.

    Terraforming Mars

    • This topic was modified 5 years, 6 months ago by Rune Hanssen.
    #1266
    Sten Ole
    Participant

    Flott spel. Synes ikkje ekspansjonane gjer spelet særlig betre, men er kanskje greit krydder for dei som har overanalysert mulighetane i grunnspelet. Dei forskjellige måtane å spele på er nok den største styrken til denne oransje boksen.

    #1616
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Colonies

    Ein glimrande ekspansjon med enkle reglar som gjev spelet atter ein ny vinkel i ressurshandteringa. Påvirkinga på andre spelarar er ikkje vond, og koloniane lagar ei viss spenning rundt prioritering av handel med god gevinst eller fokusering på alle dei andre prosjekta som stressar bedrifta.

    #1683
    Rune Hanssen
    Keymaster

    TM Colonies

    Alle ekspansjonar!

    #2379
    Rune Hanssen
    Keymaster

    TM?

    – fem spelarar
    – minus Venus
    – under tre timar
    – 5 poeng i skilnad
    – gøy!

    • This reply was modified 4 years, 4 months ago by Rune Hanssen.
    #2383
    Thomas Thomsen
    Participant

    Gøy som alltids.

    Sjukt close blei det og, men må eg si med 5 spillere mista spillet mye av den gleden spillet gir i form av engine building siden flere spillere betyr at parameterne går fortere i havn.

    Best med 1-4 etter min mening.

    Finnes og enda mer turbo muligheter for dei som virkelig vil ha en kjapp runde.
    * World Goverment, en option som korter mye ned på spilletid, hver runde avsluttes av at first player øker et parameter. (Uten å få noen bonuser for placement eller milestones i parameter)
    * Ikke drafting av kort mellom runder, her går det og fort 10-15% av spilletia på en kveld.

    Personligt liker eg drafting og hater WG, elsker engine buildinga i spillet å ønsker som regel et lengre spill en det det ender opp med å bli. Derfor best med mindre en 5 spillere for min del.

    Er uendelig måter å spille spillet på, etter 150ish gjennom kjøringer(mye solo, helt sjef der og) så er spillet aldrig likt 2 ganger.

    Best game ever ??

    #2417
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Har bestilt accessory pack til TM frå Fryx. Nye player mats, kortkondomar og koppar med TM-motiv ++

    Tmacc

    #2418
    Sten Ole
    Participant

    Jordskjelv-resistente player mats! Og no kan du drikke terraforming mars mens du speler terraforming mars. Konge.

    #2419
    Rune Hanssen
    Keymaster

    God jul!

    #2420
    Thomas Thomsen
    Participant

    Kanon tøft. Nye player mats og Turmoil expansion ser eg frem til å teste ??

    #2435
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Turmoil viser seg å vere passe innvikla utan at det går ut over spelet. Alt som skjedde sist spel var forståeleg og ukomplisert. Ekspansjonen har nok eit potensiale til å nyttast strategisk etterkvart som ein taklar oversikta.

    Eg er einig med Thomas om Venus Next. Eg trur spelet klarar seg heilt fint utan den. Kjem til å sortere ut alle kort frå den, slik at me heller kan nyte dei andre ekspansjonane utan å bli distrahert eller plaga med ekstra tid.

    #2436
    Sten Ole
    Participant

    Turmoil er eit fantastisk bidrag til spelet. Noko eg har ergra meg litt over før er at TM føles for tilfeldig. Du er prisgitt korta du får inn. Strategien din blir i stor grad diktert av kva kort draftingen gir deg. Som regel er utnyttelsen av desse korta relativt ukomplisert. Litt rekning, litt flaks, litt erfaring av kva spelet har å by på. Venus, prelude og colonies gjorde ingenting med dette problemet.

    Turmoil gir ein tempo-komplikasjon og ein interaksjonsarena i spelet som for min del åpner opp heile spelet. Del av tempo-komplikasjonen er events som gjer at du har lyst å ha mykje eller lite av noko i spelet. Det gjer at du ikkje berre kjører på med dei “beste” prosjekta. Timing av aktivitetar er no kjempeviktig.

    Det andre er at spelarane slåss over kva parti skal styre. Og det handler ikkje berre om å styre retningen på politikken. Det kan like mykje vere å infiltrere partiet som kjem til å vinne for å sikre seg influence til å hjelpe deg med events. Det er mange interessante og samansette valg. Politikken dikterer tempoet og det gjer at inntekta di ikkje berre er “engine-basert”.

    Terraforming Mars har for min del gått frå å vere eit heilt greit spel til å vere litt bedre enn heilt greit spel. Hurra!

    Om i går:
    Venus speler ikkje så godt saman med alt det andre. Det er ikkje nok Venus-ting til å henge med på alt det andre som skjer. Resultatet er at Venus-tracken alltid vil lagge litt etter. Det påvirker dynamikken på lategame-proskjekt negativt siden nesten alle er garantert å få kjøre lenge. Venus-tingene er også ganske svakt kopla til resten av spelet.

    Me gløymde ein regel på colonies. Det påvirka egentlig berre Sturla og i positiv retning. Enceladus (og to andre planetoidar som ikkje var med) kjem ikkje i spel før nokon har bygd eit prosjekt som kan bruke ressursen deira.

    #2437
    Thomas Thomsen
    Participant

    Ser meget frem til å teste Turmoil, såg veldig bra ut. Mye nye ting å tenke på der i form av taktiske valg, utnytte for poeng til seg sjøl, blokking av andres planer.
    Herlig ny edition til et sjef spill. Men dog bare for viderekomne med flere runder av grunnspillet og muligens noen få av dei andre expansions.

    Stemmer Sten Ole at alle colonies som har med card resources som floaters, pets og microbes skal stå blank til noen kjører et prosjekt med den typen i spill. Godt observert ??

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.