Underwater Cities

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Posts
  • #2042
    Rune Hanssen
    Keymaster

    UC

    Bybygging under vatn med tilfredstillande maskineri. Bra produksjon og ryddige rundar trass i mykje info på kort.

    • This topic was modified 4 years, 8 months ago by Rune Hanssen.
    #2051
    Sten Ole
    Participant

    Moro “worker placement” spel med vanskeleg økonomistyring. Det som du lager minst av er også det som er vanskelegast å utvide produksjonen av. Kortene lager fortreffeleg kaos som av og til virker alt for kraftige og av og til alt for svake, men i gjennomsnitt jevner det seg ut. Spelet legger opp til at du blir blokkert av motspelarane heile tida. Vakre byar får ut i alle fall ut av det til slutt.

    Reglar, reglar, reglar…

    Setup
    Når rekkefølgen er satt i begynnelsen, skal spelarane ha brikkene sine i omvendt rekkefølge på høgresida og få tilhøyrande bonusar.

    Kortbruk og discarding
    Du speler kort (som du kanskje får effekten av) og velger ein plass på turen din. Rekkefølge velger du sjølv men du kan ikkje blande saman korteffektar og plasseffektar. Etterpå trekker du eit kort. Du kan discarde kort når du vil. Dette kan du gjere heilt til slutt om ønskeleg. På slutten av turen din skal du ha maksimalt 3 kort.

    Action cards
    A-kort kan du maksimalt claime 4 av. Å claime er å legge det ned foran deg. Der er allerede den personlege assistenten din. Først etter at kortet er claima ved å spele det, kan du aktivere dei. Du kan ikkje aktivere kort som du har på hånd. Om du speler eit ekstra A-kort over 4-grensa, må du discarde eitt av dei andre claima A-korta. I såfall får du ein gratis aktivering av kortet som blir kasta.

    Nettverk
    Tunnelar kan utvide netverket ditt uten at det er byar mellom seksjonane (for dei som ønskjer å koble seg til land tidleg).

    #2083
    Jarle Haktorson
    Keymaster

    Eigentleg eit bra spel som eg likte, men… Eg spelte 4-player, noko som førte til masse blokking. Med få kort på handa, er det få stader du eigentleg får noko ut av korta. Du legg ein plan, og så tek nokon den plassen, og så tek nokon andrealternativet ditt, og så må du leggje ein ny plan der og då.

    Dette førte til ein del tenking og meir kaos/random enn eg eigentleg likte. Eg kunne eigentleg ikkje planleggje så veldig mykje, og det merka eg i løpet av spelet er ein faktor eg har lyst skal vere noko meir framtredande enn her.

    Det finnes mange “blokke”-spel, men dette er kanskje det som “øydelegg mest” i høve planlegging/utbyte.
    Ps: Eg ser Sten Ole skriv at “Du kan discarde kort når du vil. Dette kan du gjere heilt til slutt om ønskeleg”. Slik spelte ikkje me det; eg sat difor med masse dårlege kort eg hadde lyst å bli kvitt, men klarte ikkje. Det kan godt vere opplevinga (i alle fall options) hadde betra seg om eg kunne få ei fresh hand kvar runde eller spart på noko bra.

    Klar for ein runde til, men eg er usikker om fire er rette tal spelarar…

    #2087
    Sten Ole
    Participant

    Pressisering av å discarde når du vil: du får ikkje nye kort når du vil. Eit nytt kort per tur pluss eventuelle fleire kort om actions dikterer det. Maks 3 kort på hånd når neste turen din starter. Det mest taktiske er å discarde til slutt.

    Standard tur:
    – gjere action
    – spele eit kort (som gir effekt om det har rett farge
    – trekke 1 kort

    I praksis vil du ofte ende opp med å spele opp dei gode kortene dine slik at du fleire turer er stuck med 3 drittkort.

    #2688
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Ucnd

    New Discoveries er ein ekspansjon med bra kvalitet:

    – player boards med plass til brikker og tokens slik at dei ligg i ro, og nye bonusar etc.

    – boost tiles som gjev meir å gå på i starten av spelet

    – fleire Metropolices og to nye måtar å spele med desse (race og choice)

    – museumsvariant med bonusar til den som (helst først) oppdagar artifacts under oppbygginga av Underwater Cities

    #2694
    Thomas Thomsen
    Participant

    Ser frem til å teste denne expansjonen som får mye skryt, både av dei som likte og dei som ikkje likte grunnspillet.

    #2696
    Sten Ole
    Participant

    Inntrykket av ekspansjonen er at det ikkje endrer spelet. Fortsatt samme grunnmekanikken. Dei nye brettene er fine, spesielt i jordskjelvtrua brettspelscenarier. Men grunnspelet er jo bra.

    #2698
    Thomas Thomsen
    Participant

    Det folk fremhever er at dette gir spillet variasjon i måter å spille på. Eg elska første gang eg prøvde det. Andre gangen var ok. Tredje var repitisjon. Følte det var utrolig lineært og med få valg på hvordan en må/bør spille det. Expansjonen skal som sagt gjøre at det blir fleire veier som gir poeng skal bli utforska og at det da blir mer variasjon. Og at det ikkje er førsteman til den vinnenende openlyse strategien.

    Liker eurogames med hidden points. Da kan ein slappe av mens ein spiller i 2-3 timer før en vinner eller blir knust når ein teller opp. Mye gøyere det en et 100% synligt poeng system ein ser heile kvelden som da gir spillet et mye mer poeng fokus fremfor gøy faktor uten sjanse for å vinne.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.