Warhammer Underworlds – Shadespire

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #1038
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Dette er eit miniatyrspel for 2-4 spelarar alt etter om ein har nok warbands. Spelet er rein kamp med terningar og effektar/oppgraderingar frå kort.

    Ein runde tek ca 20 minutt og ein vinn om ein har mest glory points etter kampen/kampane. Mange måtar å få poeng på gjer at den taktiske sida er sterk.

    Eg og Sten Ole spelte nokre kampar men ikkje heilt etter reglane. Likevel artig og eg ser fram til neste gong.

    Shadespire

    • This topic was modified 5 years, 10 months ago by Rune Hanssen.
    • This topic was modified 5 years, 10 months ago by Rune Hanssen.
    #1043
    Sten Ole
    Participant

    Du kunne sagt rett ut at eg juksa.

    Morsomt spel.

    Spelet har litt meir randomness enn eg er komfortabel med. Kortstokk med stort spenn mellom gode og dårlige kort og foræderske terningar. Men heldigvis var det fleire gonger at terningane gjekk imot Rune denne gongen.

    #1195
    Sten Ole
    Participant

    Reglar

    Actions beskrevet på kort
    Det er lov å gjøre samme action fra kortet på same action phase. Det var jo eit spørsmål når me spelte om skjellet-gruppa kan gjenopplive fleire skjellet etter kvarandre. Dette viser seg å stemme.

    Antal activations
    Me har tilgang på 4 aktiveringar per action phase. Det vil med andre ord seie at grupperingar med fleire enn 4 karakterar vil ha vanskeleg for å utnytte alle ressursar. Dette setter også grenser for bruk av spesial-actions.

    Spelet ser ut som at det fungerer greit også som 3-player spel. Å lage til kortstokk å spele med er utfordrande utan å bruke mykje tid på lese gjennom korta, men dette er nok eit nødvendig aspekt dersom spelet skal engasjere i lengden.

    #1209
    Sten Ole
    Participant

    Reglar

    Activations
    Det er lov å angripe fleire gonger med samme personen på ein runde. Det er move/charge som er begrensa til ein gong per runde.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.