Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
12/04/2024 at 10:42 #4110Rune HanssenKeymaster
Viagramanana?
Viharamanaja?
Vijayzeemama?
01/03/2024 at 14:19 #4053Rune HanssenKeymasterDet er ikkje uendeleg med kort, og dei korta som overstyrer reglane er ikkje umogleg å forstå. Etter to-tre fullstendige spelingar kjem det til å gå glatt 😇
Spela i serien krever litt:
1. vilje til å ta livet med ro i opptil 9 timar
2. kunne sitje i ro lenge ved eit bord
3. kunne lese engelsk
4. kunne planlegge matrasjonar gjennom speleøktaHeldigvis har ikkje spelet idiotiske mekanikkar som gneg tidsmessig. Det er kun eitt trill i alle kampar. Lovely.
Regellesing er ein tidstjuv, men det forsvinn etter kvart.
5. kunne vise pågangsmot og vite at det blir betre
01/03/2024 at 14:05 #4052Rune HanssenKeymasterLitt om kalkulering rundt battles på land:
Field battle
Attacker:
Leader = 1 die per battle rating point from highest rated
Regular = 1 die
Militia = 1 die
Cavalry = 1 dieCavalry charge?
Yes = 1 die for 1st cavalry unit
+1 die for every two cavalry beyond the 1stDefender:
Defender = 1 die
Leader = 1 die per battle rating point from highest rated
Regular = 1 die
Militia = 1 die
Cavalry = 1 dieCavalry charge?
Yes = 1 die for 1st cavalry unit
+1 die for every two cavalry beyond the 1stHits?
Each «5» or «6» is a hit
The first «4» is also a hit if at least one of the following:
– 2 dice from regulars
– 2 dice from cavalries
– being the defender?A second «4» is also a hit if 4 dice is generated from these recourses.
Winner?
Most hits
Defender in case of a tieCasualties?
1 unit for every hit
If both forces are wiped out – most rolled dice retains a unit
If still tied – defender retains a unitSiege dice calculation on assault
Attacker:
Leader = 1 die per battle rating point from highest rated
Infantry = 1 die per two units (1:1 if fortress not occupied)
Cavalry = ignored
Siege artillery = 1 die (2 dice if fortress not occupied)Defender:
Defender = 1 die
Leader = 1 die per battle rating point from highest rated
Infantry = 1 dieAssault successful if attacker gets at least 1 hit and retains at least 1 survivor and all defending units are lost.
Unsuccessful assault if attacker scores no hits, lose all units, or has fewer units than the defender. Must retreat.
29/02/2024 at 01:19 #4044Rune HanssenKeymasterRegelpurge – avgang 2
Ojay! Spelet er kjekt med aksjehandel og utbygging av jernbanen for best inntekt undervegs. Slutten derimot – er gørrkjedeleg. Håpar Sten Ole finn ut variantar til å droppe grinding på slutten 😇
27/02/2024 at 08:55 #4038Rune HanssenKeymasterOperation round
– bygging av tiles følgjer phases. Det vil seie at grøne tiles blir mogleg når tog 3 er tilgjengeleg
– Pay out dividends gjeld berre frå den inntekta som toga til selskapet får inn. Og som me diskuterte heftig i første testspeling, så skal alle shares som ligg i open market betale dividends til selskapet
27/02/2024 at 08:51 #4037Rune HanssenKeymasterReglar, reglar, reglar…
Viktige punkt:
Phases – rundane held seg i same «bane» så lenge kvar togfarge er aktiv på markedet. Dvs. 1 stock round og 1 operation round så lenge det er tog med talet 2 tilgjengeleg.
Private companies forsvinn (closes) i phase 5.
Stock round
– første stock round gjev forbod mot å selge shares.
– Open market kan ikkje innehalde meir enn 5 shares frå ein type selskap
– Sold out betyr at alle shares er kjøpt opp av spelarane og ingen ligg i Open market
– når du har solgt ein type shares, kan du ikkje kjøpe ny frå same selskap
– du kan berre kjøpe 1 stk. shares på din tur
24/02/2024 at 00:41 #4017Rune HanssenKeymasterNo har eg testa to nye omgangar med fem og seks spelarar. Reglane på plass og meir flyt. Spelarane var jobbkollegaer med mindre nerdefaktor. Dei likte spelet veldig godt og forstod opplegget.
Sjølv synes eg det fungerer godt som eit social deduction spel. Ein engasjerer seg i movements og kortflyten mellom spelarane, og i bunkane som ligg til kvart rom. Fyrer fort opp diskusjonar.
Alt i alt gjev brettet og mekanikken spelet ei spenning frå start. Eit spel varar ca. 60 min.
29/12/2023 at 00:24 #3843Rune HanssenKeymasterAndre testrunde flaut godt over dei sju hav. Eit solid spel med papirpengar av høg kvalitet. Fin dynamikk mellom spelarane og rett konsistens mentalt og tentativt.
29/12/2023 at 00:21 #3842Rune HanssenKeymasterTikk takk action skritt for skritt. Ikkje kjedeleg, men litt absurd opplegg med modulbaserte lange skip med ting på i snodige kanalar. Stemninga og grafikk verkar som ein feberdraum med tannhjul og kube i firkanthol. Eg er i dissonans.
$trade$
09/10/2023 at 12:35 #3801Rune HanssenKeymasterFekk testa full gjennomgang på nivå 3-2.
Spelet er ein konkurranse i å få utnytta kombinasjonar av symbol, metal, plast og papp kvar tur. Du sit for det meste for deg sjølv og eltar hjernedeigen. Eg vil tru speletida vil kortast ned etter nokre spelingar. Kampsystemet er ei problemløysing framfor guts and glory, noko som passar dette spelet.Eg fekk assosiasjonar til Cidereal Confluence i eit meir kompakt system. Episk? Ikkje akurat, men det er tilfredstillande å få til ting, og eg var nøgd med poengsummen på slutten.
08/03/2023 at 09:30 #3729Rune HanssenKeymasterSubjektivt!
Pros:
– fine og interessante komponentar
– god symbolikkCons:
– snappy mekanikk med store svingningar
– vegar som forsvinn
– Afgansk tema
– Igler16/01/2023 at 14:06 #3702Rune HanssenKeymasterDå har siste test sett spikeren i kista. Spelet er kun for galningar, og utgivaren sitt motto om at ingen spel er bra dersom ein ikkje kan tape i første runde, er veldig teit. Verdig ei brenneliste 😇
21/12/2022 at 12:29 #3700Rune HanssenKeymasterDet er ikkje ofte me har konstruert galaksen. Ein startar med Mecatol Rex i sentrum, så legg ein ut home planet i ytterste ring. Deretter startar Speaker med innerste ring rundt Mecatol og så går det clockwise utover. Ein kan «tvinge» folk til å leggje system andre plassar enn ved «seg sjølv».
16/10/2022 at 11:45 #3685Rune HanssenKeymasterEg er også einig med alt. Eg kan spele det igjen om eg er i rett humør og villig til å verke i seks timar.
Er også med på eit anna interresant tema innan COIN spel om nokon får tak i.
25/01/2022 at 22:32 #3217Rune HanssenKeymaster1532 scenario er ikkje eit hurtig spel. Me brukte 5 timar. HIS legg opp til at spelet skal balansere seg når ein kjem til Turn 4. 1532 gjer at alle ligg i posisjon til å nå siger innan få Turns sidan spelet startar i Turn 4.
Likevel er eg einig med Jarle om at full kampanje fungerer best og at ein har meir kontroll på framgongen og kampanjen sin.
I want the Virgin Queen ❤️
-
AuthorPosts