Reply To: Bunn 5

#1817
Thomas Thomsen
Participant

Brenn driten liste,

1.panamax
Aldrig før har et tema engasjert meg mindre en å flytte ting fra båt til båt og så blargfengbllueblargh nei takk.

2.game of thrones
Eg liker mye ved spillet. Men er for min del 100% random. Får vi ny vote iløpet av kvelden eller kan eg aldrig bruke stjerne ordrer? Kjem det noen gang produksjon? Combat med kort har eg aldrig likt.

3.dungeon pets
Aldrig har et spill blitt mer påvirka av turn order. Er du sist er du screwed om dei andre kan spillet. Utilgiveligt imo.

4.blood rage
Random shit random shit. Ludo med kule figurer og tøft tema. Combat med kort

5.alien artifacts
Sci-fi er eg jo alltid skeptisk til.
Her var det engine building med mulighet for å angripe hverandre. Utforske universet etter mektige artifacts. Mye tech og egentlig alt som skal til. Så kom det vel tydelig frem at det egentlig bare er 1 måte å spille det på skal en vinne. Nei vinne er ikkje alt og oftest den minst viktige faktoren for om et spill er bra eller ikkje. Men her om noen kjører military å begynner angripe så ikkje bare vinner dei men samtidig må dei herje med resten og da får egentlig aldrig dei spille spillet heller. Så blir nesten et reint kamp spill med alt det positive i starten lagt bak i fokus. Synd for dette virka sjef i starten.