Reply To: Scythe

#1948
Rune Hanssen
Keymaster

Rise of Fenris er no exploited og den er god.

– Mech Mods: trekk fire og velg opp til to stk. Som gjeld heile spelet. Gjer det mogleg å modifisere mech-eigenskapane til faksjonane

– Infastructure mods: trekk fire og velg opp til to eingongseffektar som kan hjelpe deg i dei ulike «actions» du kan gjere i spelet

– Alliances: allierte spelarar får eigenskapar frå kvarandre. Om den eine angrip den andre, mistar han eigenskapen og får negative poeng på slutten av spelet

– War/Peace goal track: Gjer til dømes spelet meir krigsorientert med ti mål som er ulik frå originalmåla

– To nye faksjonar: To kule faksjonar som med tidlegare ekspansjonar gjev spelet ni totalt å velgje mellom

+++ som me enno ikkje har testa…

Spelet er framleis det same jaget mot tida og dei seks stjernene som avsluttar spelet. Det som er positivt med Rise of Fenris, er at den gjer det mogleg å justere spelet og faksjonane slik gruppa liker det best.

  • This reply was modified 4 years, 9 months ago by Rune Hanssen.