Kvinnherad brettspelklubb › Forums › Spela våre: erfaringar og vurderingar › Frosthaven › Reply To: Frosthaven
Ok. Movement-reglane må børstast litt av. Etter sist speling, innser eg at movement-kunnskapane mine har hol. Så då har eg forska og kome fram til diverse:
A: Monster vil ikkje gå nærmare dersom det ikkje finnes ein hypotetisk uendelig movement trassé til å angripe. Dette gjeld blant anna dersom det allerede står andre monstre i alle felt der det går an å angripe ifrå. Monster tek ikkje hensyn til at andre monstre hypotetisk sett flytter seg vekk på ein framtidig tur.
B: Monster vil berre gå gjennom feller dersom det er den einaste måten å nå fram til målet med uendelig movement. Dette gjeld blant anna dersom det allerede står andre monstre i alle felt der det går an å angripe ifrå uten å gå gjennom feller. Berre for å klarifisere, så vil monstre alltid prioritere å minimere felle-hexer over å spare gangavstand så lenge det finnes ein hypotetisk lang veg å gå akkurat i dette sekundet.
C: Når vi rekner gangavstand skal vi rekne gangavstand til attack-hexen, der monsteret hypotetisk kjem til å angripe ifra. Dette kan ikkje vere ein hex der det står eit anna monster. Dette kan bety at fokus blir satt til ein fiende som tilsynelatande er mykje lenger vekke.
D: Anna oppdagelse, når ein ranged-fiende er disarmed, vil den flytte seg som om han skal angripe med eit melee-angrep. Dette blir likt som fiendar som ikkje har angrep.
—
Når vi har funne fokus og skal flytte på monsteret, må vi rekalkulere angrepstrasséen ein gong til for at monsteret:
– skal gå lenger for å legge til fleire angrepsmål enn hovudfokus dersom det har fleire targets.
– skal flytte på seg for å unngå disadvantage (dette gjer han ikkje om han er muddled).
– skal kome seg nærmare attack-hexen sjølv om han ikkje kjem fram.
—
Dette er ting som berre betyr noko når ting blir trangt og det ligger feller overalt (slik som det vil gjere no ei stund til). I dei fleste tilfellene har monstre ganske enkel bevegelse. Så me treng ikkje stresse. Eg skriv dette her helst for å sjå om me har (eller kan få) ein tilnærma felles forståelse av dei meir kompliserte casene.