Jarle Haktorson

415 54 544

Email

post@brettspel.no

Spelekveldar

Me brukar SPOND

Sten Ole
Participant

Ok. Movement-reglane må børstast litt av. Etter sist speling, innser eg at movement-kunnskapane mine har hol. Så då har eg forska og kome fram til diverse:

A: Monster vil ikkje gå nærmare dersom det ikkje finnes ein hypotetisk uendelig movement trassé til å angripe. Dette gjeld blant anna dersom det allerede står andre monstre i alle felt der det går an å angripe ifrå. Monster tek ikkje hensyn til at andre monstre hypotetisk sett flytter seg vekk på ein framtidig tur.

B: Monster vil berre gå gjennom feller dersom det er den einaste måten å nå fram til målet med uendelig movement. Dette gjeld blant anna dersom det allerede står andre monstre i alle felt der det går an å angripe ifrå uten å gå gjennom feller. Berre for å klarifisere, så vil monstre alltid prioritere å minimere felle-hexer over å spare gangavstand så lenge det finnes ein hypotetisk lang veg å gå akkurat i dette sekundet.

C: Når vi rekner gangavstand skal vi rekne gangavstand til attack-hexen, der monsteret hypotetisk kjem til å angripe ifra. Dette kan ikkje vere ein hex der det står eit anna monster. Dette kan bety at fokus blir satt til ein fiende som tilsynelatande er mykje lenger vekke.

D: Anna oppdagelse, når ein ranged-fiende er disarmed, vil den flytte seg som om han skal angripe med eit melee-angrep. Dette blir likt som fiendar som ikkje har angrep.

Når vi har funne fokus og skal flytte på monsteret, må vi rekalkulere angrepstrasséen ein gong til for at monsteret:
– skal gå lenger for å legge til fleire angrepsmål enn hovudfokus dersom det har fleire targets.
– skal flytte på seg for å unngå disadvantage (dette gjer han ikkje om han er muddled).
– skal kome seg nærmare attack-hexen sjølv om han ikkje kjem fram.

Dette er ting som berre betyr noko når ting blir trangt og det ligger feller overalt (slik som det vil gjere no ei stund til). I dei fleste tilfellene har monstre ganske enkel bevegelse. Så me treng ikkje stresse. Eg skriv dette her helst for å sjå om me har (eller kan få) ein tilnærma felles forståelse av dei meir kompliserte casene.