Blood Bowl League

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #2066
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Bb1

    Bb2

    Bb3

    Bb4

    Bb5

    Tenkte å ordne nokre lag og banar så snart eg får gjort ferdig orkane (slit å male). Kunne vore artig å spelt ein league med ulike lag og premiar til slutt.

    #2067
    Jarle Haktorson
    Keymaster

    Mitt første møte med denne “sjangeren” var Speedball på Amiga back in the day. Eg kunne gjerne prøvd dette; lenge sidan eg har prøvd skikkeleg miniatyrspeling.

    Likar også ideen om konkurranse/premie inn i klubben; det har me har null av, og kunne gjerne hatt som ein event.

    Akkurat dette med league må nok tenkast litt igjennom, though; det må nok gå over lang tid, med pre-definerte kampar mot kvarandre i ein league, slik at det ikkje vert belønna å berre spele mest mogleg for dermed å få flest mogleg poeng.

    #2068
    Sten Ole
    Participant

    Noko som er viktig å bestemme er kva regler som skal brukes. Blood bowl har grunnreglane og i tillegg 100 tilleggsreglar, nokre som gjer ting meir taktisk og gøy, andre som føles overflødige. Så var det “legacy”-reglane som omhandler innkjøp av nye spelarar som brukes i påfølgande kampar.

    Fordi kampane ikkje er veldig korte, er det optimistisk å få til ein fungerande league med meir enn 4 deltakarar. Jo fleire deltakarar, jo meir tid må kvar deltakar begi til “prosjektet”.

    #2069
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Prioritet 1: Gøy!

    Analyse paraylse er ut.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.