Empires of the Void II

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #2450
    Sten Ole
    Participant

    Fly rundt med romskip, ta over planetar, bli venn med sivilisasjonane som bur der, bygg bygningar, rekrutter hærar, tjen pengar, finn ressursar, forsk fram teknologi, gjer missions. Fortsett til spelet er slutt og tell poeng.

    For meg så virka spelet som ein hybrid mellom eclipse og Star wars outer rim. Dette er to spel som burde vere som olje og vatn, men her har dei likevel klart å lage noko slikt. Spelet føles ikkje som imperiebygging fordi du egentlig ikkje har mulighet til å flytte så mykje på styrkane dine. Du har heller ikkje så mykje mulighet til å bygge deg opp eit sikkert område. Dette spelet er altså ikkje eit tydeleg area control-spel. Bygningane dine gir statiske bonusar når du har bygd dei, men det er stort sett irrelevant kor du plasserer dei. Men områdene du “kontrollerer” og diplomatiet med lokalbefolkningen er det som gir poeng, så det har likevel litt preg av imperiebygging.

    Men aktivitetane du gjer i spelet liknar likevel meir på eit space adventurespel som outer rim. Du flyr stort sett rundt med ein einaste hovedflåte som utfører missions og deliveries. Denne hovedflåten oppgraderer du ved å rekruttere littegran. Og alt du legger bak deg har du lite mulighet til å sikre uten å stoppe progresjonen din.

    Eg hadde det gøy, men eg følte stemninga med bordet var litt dempa. Spelarar som låg bak (eg nevner ikkje navn) måtte pines p.g.a. tidlege feil og regelforvirring som hadde konsekvensar som strekte seg gjennom heile spelet. Medgang var mykje avgjort på flaks med korttrekning og til dels terningtrill. Om du havner under er det vanskeleg å finne ting som kan få deg opp igjen. Spelet tok også ein del meir tid enn eg hadde tenkt. Kanskje følelsen er bedre med 3 eller 4 spelarar. Reglane var enkle nok og eg følte ikkje dette førte til store stopp i spelet. Eg er gjerne med igjen, men eg føler nok ikkje at dette er ein klassiker som klubben jamnleg vil dra fram igjen.

    Reglar, reglar, reglar…

    Setup: Valg av planetar
    Når planetane for spelet blir valgt ut, er det Corzar, Korlo Zan eller Emrok som skal utelates.

    Setup: Goods
    Goods i orbit skal ligge oppned.

    Setup: Power card deck
    Kort for planetar som ikkje er med i spelet skal ut av spelet. (Gjeld også planetar med Sarakeen Regnecy som me ikkje spelte med i går. Dette betyr at spelar ikkje får utretta stort meir sjølv om det er færre spelarar.)

    Move
    Moves skjer ved at ein velger ei gruppe å flytte med og flytter denne X regionar. På vegen kan gruppa plukke med seg units. Regionar inkluderer også nodane mellom planetane, wormoles, trade hips osv (men ikkje hazards).

    Delivery
    Du kan både plukke opp og sleppe av ein delivery frå både orbit og surface. Du må altså ikkje i kamp om du ikkje vil. Du kan også plukke opp ein cargo samtidig som du leverer ein annan.

    Hand limit
    Spelet bruker begrepet hand-limit, men seier likevel at det er lov å ta fleire kort om spelet instruerer deg å gjere dette. Me spelte altså rett.

    Sarakeen Regency
    Spelte ikkje med dette sist, men det er ting ein plasserer rundt på planetar i setup. (fleire om det er færre spelarar.) Dette fører til hardare militær motstand på bakken, fleire VP og tar planeten ut av influence-dansen. Færre spelarar betyr altså mindre planetmangfold. Inntrykket mitt er derfor at spelet omtrent er likt uansett spelarantal.

    Anna?
    Litt tvil om korleis ein skal tolke tekst på action-kort osv. Bør ein behandle “move” og “recruit” frå kort på same måten som om dei blei gjort normalt? Her får eg assosiasjonar til “skilled retreat” i TI4. Regelheftet seier ingenting. Kortet seier ikkje noko. Og internett er ein tungvint plass å finne gode regeltolkningar. Om ein spelar får gjort 20 ulike ting p.g.a. eitt actionkort, ringer alarmbjellene litt.

    #2452
    Thomas Thomsen
    Participant

    Har ikkje prøvd dei andre spilla du nemner her Sten Ole så kan ikkje bruke den info for eller mot deg. Så velger mot selvsagt ?

    Enig i det du sier om litt flaks med terning og korta du får, samt at det selfølgelig blei en rar runde for flere av oss grunna feil vi gjorde tidlig som ødela mye av momentet for heile omgangen. Det skjer ikkje igjen og trur neste forsøk blir bedre i flyten.

    Eg var egentlig ikkje så keen på 5 spillere både pga spilletid og fordi det blir mer kaotisk og begge dei er dårlig kombinert med nytt spill under testing. Så ser frem til ny runde med færre spillere no når ting er mer klart.

    Skal ikkje ta noen avgjørelse på om eg synes det er bra, dårligt, såilles ofte eller sjeldent enda. Var overveldende mye info å ta hensyn til. Mangen miniatyrer, toijkens, kort osv gjorde ting veldig overveldende å spille oppned, nesten som i blinde ?

    Reglene Til Sten

    Setup for planets, der var vi da heldige som hadde ute Emrok om eg husker rett.
    Goods i Orbit, her gjorde eg som i videoene eg har sett. «Ham over eye»

    Move gjorde vi vel rett foruten nods.

    Actionkort, så langt eg har lest å sett så sies det at planeter som får Sarakeen på seg fremdeles at planeten er en distinasjon men under annet styre. Så dei skal fremdeles med i dekken. Det vil si at om vi skal fjerne korta bare fra den 1 planeten som ikkje er i spill. Så vil med færre spillere få flere actions siden det bare blir noen få mindre kort. Og at vi da trulig vil få utretta mer. (Lov å håpe for oss nede i driten )

    Sarakeen fjerne ally power og units fra en planet, samt muligheten for influence poeng ja. Men gir en ny vri for poeng med et mer militært fokus, planeten vil fremdeles gi poeng ved kontroll etter en har knust Sarakeen forces som gir omtrent samme poeng som en ally dominans gir, men da som en engangs bonus. Så trur dette vil føre til en ny dimensjon i muligheter for retning en vil utvikle seg i. Så uenig her med at det blir likt som vi hadde med 5 spillere, heller muligens et litt mer åpent og med flere valg en uten Sarakeen.

    Det du har under Annet er desverre en stor svakhet med regelboka. Den var svak og lite hjelpsom. Her tru eg vi må kan bruke din erfaring fra spillet i går.

    Du gikk på card action, spilla eit kort som gav deg mulighet til å flytte til en planet, teleporte vekk styrkene der og så ta en kamp mot planeten for kontroll. Det er greit som kortet sa.

    At det da snowballer med at du på toppen fekk gjordt en delivery og da kan plukke opp ny cargo, her ligger utfordringa og forvirringa.

    Slik eg ser det så kan det tolkes denne veien, du aktivere card action, du gjør alt kortet sier og alt er vel. Har du andre kort med trigger på som stemmer med det du gjorde så kjør på. Men personlig mener eg at delivery delen ikkje kan gjøres i denne kombo. Det av den grunn at for å levere eller plukke opp cargo må ein ende sin move action på gitt destinasjon. Det gjøres ikkje via card actions, dette sjøl om action kortet sier move to destinastion så er det ikkje en move action.

    Men dette er som på bgg en måte å tolke det på. Denne løsningen såg eg en plass noen nemna tilnerma likt mot en lignende situasjon som din, dette sidene reglene for missions og delivery var godt forklart i reglene. Og burde derfor alltids behandles slik.

    Så for min del er det noen heftige powers der ute som eg føler skal styre ditt valg som main player mot et valg av actions. Altså at det som skjer på cards gjelder for det som ste på kortet og ikkje bonuser. Men igjen det er min mening no etter bare 1 kaotisk gjennom spilling.

    #2457
    Jarle Haktorson
    Keymaster

    Når spelet er såpass ope som dette er, kombinert med ulike reglar for alt du kan gjere, seier det seg sjølv at det blir litt kaos ved første gjennomspeling, noko som påverkar “gøy”-verdien. Nokre uklarheiter bidrar jo også inn her, men dette fiksar seg nok til neste gong. Det vil også dra ned speletida, som då blir meir passeleg eit spel som dette.

    Eg er gjerne med igjen! Kjekt å kunne variere mellom å sloss, utforske, oppdrag, teknologi etc. Og variasjonen pga. korta du trekk og Events som dukkar opp sikrar stor gjenspelingsverdi. Eg er game!

    #2548
    Thomas Thomsen
    Participant

    Ny test, 2 player denne gangen.

    Thomas vs Stenole the Dark One

    Gikk mye bedre, mer kontroll på regler samt bedre oversikt over hva som skjer og hva spillet går ut på.

    Tror litt av mitt problem med spill generellt er når spill ser ut som en type spill men er noe helt annet.

    Der har eg alltid slit med Scythe og har litt samme greia her. Er et flott spill med masse unit og en stor verden å utforske. Men som i scythe følwr eg mye av atmosfæren i spillet fra første runde diktere all fokus på min maks i poeng. Storyen som sikkert er der den ser eg ikkje, den faller vekk i så tydelig fokus på at du reiser der for poeng, hva som er der har lite betydning osv.

    Misforstå meg rett, som Stenole sie er dette et kose spill. Et bra et og for den del. Og ja en kan sloss med hverandre eller beboerne rundt om. Ein kan reise rundt å si «Helllloooo, i just arrived…». Det er et lite engine building element og et minimalt aspekt av science utvikling samt en kan bygge styrker til bruk i krig. Mangen måter å spille på.

    Her er det bare eg som må komme meg over synlige forventninger før eg kan se spillets fulle potensiale.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.