Ikkje mykje å legge til. Spelet var omtrent som forventa. Det har eit ekkelt ressursforvaltningsproblem der du må bygge ting samtidig som du demonterer deler av økonomien din. Handlingsrommet ditt er akkurat der at om du sløser litt så blir det stang ut på dei vidare planane dine.
Ein “utfordring” med spelet er at det kjem med to modusar og ein del valgfrie enten/eller-brytarar utan å gi eit klart signal om kva som er standard. Eg gjetter at victory-points-modusen med actionkort er mest gøy, men det gjorde også spelet litt meir mentalt krevande.