Jarle Haktorson

415 54 544

Email

post@brettspel.no

Spelekveldar

Me brukar SPOND

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Rune Hanssen
    Keymaster

FR

Mayhem War Catan!
    Det vart player elimination i testrunden, men eg trur spelet har funfactor. Ikkje for alle…

Sten Ole
    Participant

Erobre land, få meir ressursar, bygg fleire hus, få meir folk, gjenta. Fin produksjon med gode komponentar. Fekk litt inntrykk at spelet berre kjører i eitt spor der dei sterke blir sterkare og dei svakaste blir poeng-møller for dei som har mykje. Atomvåpen er ein x-faktor men ser ikkje ut til å endre på ting. Når me spelte gjorde me lite handel, og det gjer kanskje at vi ikkje fekk full erfaring med spelet. Eg ser ikkje heilt at det kunne ha fiksa grunnmuren i spelet. Diplomati går nok an, men det føltes som at det var på munchkin-nivå der alle rotter seg saman mot lederen. Og spelet er ustabilt nok at dette i praksis er kingmaking av andreplassen. Eg synst det var mykje å vere skeptisk til, og ønsker nok at spelet hadde tilrettelagt for fleire måtar å gå fram på.

Om spelet kjem tilbake på bordet bør det nok i større grad bli gjort handel (som ikkje får skje på turen din) slik at du kan bygge før actions og få meir framgong tidleg. Kanskje det redder spelet? Uvisst.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.