Kvinnherad brettspelklubb › Forums › Spela våre: erfaringar og vurderingar › Frosthaven
- This topic has 7 replies, 3 voices, and was last updated 4 weeks, 1 day ago by
Sten Ole.
-
AuthorPosts
-
13/03/2026 at 00:38 #4612
Sten Ole
ParticipantLite å melde ennå siden vi berre regelknuste og tørrtrente.
Reglar, reglar, reglar…
In general, negative abilities can only target enemies, and positive abilities can only target allies or the acting figure themselves. – Kommentar: Nei, Marius, du får ikkje lov til å slå vennane dine for å oppnå goals.
Grant: Allows a figure to grant an ability to any figure. The commanded figure then performs that ability. If the commanded figure is a character summon or scenario ally, the commanding figure decides how the ability is performed. – Kommentar: Karakterar er frie tenkande vesen.
(…) if any part of that action is performed, the character gains the indicated amount of experience. – Kommentar: Dersom du hopper over alt som actionen din gjer eller står for deg sjølv og vifter svedet ditt mot skyggen din, får du ikkje experience.
Initiativ har noko å seie i valg av fokus. (Feil regeltolkning av meg). Både fokusval og og sjølve vegvalget er to ulike dataprogram, men dei tar hensyn til mange av dei same tinga. Derfor der det lett å blande dei litt saman. Monsteralgoritmane står i appendixen bak i regelboka.
Du kan fint angripe eit anna monster på avstand utan disadvantage sjølv om det står eit monster inntil deg.
(Om retaliate,) If no range is specified, the bonus is only applied to adjacent attackers. – Kommentar: Måtte berre dobbeltsjekke.
Shuffle Icon: At the end of the round in which a modifier with the shuffle icon O is drawn, the discard pile is shuffled back into the deck. – Kommentar: Marius hadde rett.
13/03/2026 at 13:38 #4613
Marius BlomParticipantKommentar på Grant og summons.
Vil det sei at om ein summon blir granta movement, så er det monster/summon algoritmen som beveger dei?Eg dobbeltsjekka også om summon er ally, og det var dei
13/03/2026 at 17:22 #4614Sten Ole
ParticipantGrant abilities på summons er spelerstyrte.
Eg lurte på kva eine masteryen på karakteren min var, og fant ut at også den er så å seie umulig på level 1. Det inneberer at eg må drepe mange av mine egne summons med abilities som eg stort sett ikkje har ennå.
17/03/2026 at 11:42 #4618Sten Ole
Participant2 scenario er gjennomført, og Gloomhaven-vibbane er fullt på plass. Semi-coop-aspektene ved spelet har allerede vist seg med opportunistisk looting, solo-kjøring og battle goals som sender oss ut på suboptimale baner. Systemet er fantastisk til å heile tida tvinge oss til å velge mellom A eller B, det kortet eller det kortet, den fienden eller den andre, mist HP eller mist kort, short rest eller long rest. Gjennom heile spelet er det dilemma som er avgrensa nok til at det ikkje koker over, men også slik at du alltid må gjere valg og engasjere deg.
Som lag, er vi rimelege ubrukelege foreløpig, der abilities kjem ut på elendige tidspunkt. Noko vi kan bli meir obs på er at etter at korta våre er valgt, så kan vi åpent kommunisere kva vi skal gjere, nøyaktig kva vi treng av andre osv. Det ser ut som at blant anna bannerspearen er avhengig av kva andre gjer på.
Inntrykk av medspelerklassane er foreløpig at:
– Deathwalkeren er eit langdistanse masseødeleggelsesvåpen.
– Drifteren er ein mobil sopp som aldri er der vi vil han skal vere.
– Bannerspearen er ein slags dysfunksjonell sjakk-posisjonsklasse uten tydeleg retning.Boneshaperen på level 1 er ei litt vanskeleg nøtt fordi ho er ikkje fantastisk til noko som helst og har fleire distinkte svakheter. Bidraga blir små og mange, og ofte litt kaotiske. Ho er elendig i trange korridorar og elendig i “bakrekka”. Styrkane hennes blir nok meir tydelege på meir åpne scenario og når ho har jobba seg opp eit par levlar. Foreløpig er ho ein litt upraktisk papir-tank som tanker med skjelleta sine.
Gleder meg til første outpost-runde.
—Reglar, reglar, reglar…
Ein mini-regelpresisering om elementer. Element blir berre “infused” dersom den tilhøyrande abilityen blei utført. Det vil seie du ikkje kan bruke eitt kort berre for å “infuse” eit element (og evt sanke experience).
17/03/2026 at 15:41 #4619
Marius BlomParticipantEr enig i beskrivelsen for banner spear. Men eg trur kanskje eg må prøva ut ein litt anna spelestil med gruppa vår. I staden for å faila på å vera frontline tank, så tenkte eg å testa neste gang med meir som backline support.
18/03/2026 at 23:04 #4620Jarle
Participant“Noko vi kan bli meir obs på er at etter at korta våre er valgt, så kan vi åpent kommunisere kva vi skal gjere, nøyaktig kva vi treng av andre osv. Det ser ut som at blant anna bannerspearen er avhengig av kva andre gjer på.”
Ja, dette er viktig for å kunne utnytte karakteren sin, men også for å auke suksess-raten. Det er nokre skikkeleg vanskelege scenario, og der er kommunikasjon heilt avgjerandre. Ulike karakterar har eigenskapar som kan skinne i samarbeid med andre, og som blir heilt waste om ikkje. Heldigvis har ein jo uforutsette ting som Battle Goals, Personal Quests, Loot osv. som hindrar full mekanisk/alfa-speling, ellers hadde det jo vore kjedeleg.
28/03/2026 at 14:16 #4625Sten Ole
ParticipantLiten regelsak:
1 attack = Berre angrepet som går mot 1 target (relevant for blant anna itemen til Martin)
1 attack ability = Angrep som er avgrensa av strekar på kort (kan av og til innholde fleire linjer med angrep)
1 attack action = Oppe eller nede-delen på eit kort som inneheld angrep.Bonus-regel:
Som blei sagt av Øyvind, vil ikkje wound/bane føre til kill-kredittering.10/04/2026 at 22:23 #4627Sten Ole
ParticipantFrosthaven går unna med meir eventyr. Bannerspearen har begynt å tilføre verdi i gruppa. Drifteren har skrudd ned tempoet. Harmoni har senka seg i gruppa. Me har fått levla opp. Byen har blitt litt dulla med.
Foreløpig inntrykk er at scenario og karakterkvaliteten er litt høgare enn i Gloomhaven. I gloom var det fleire karakterar som kun hadde ein enkelt gimmik. Frosthaven ser ut til å tilby meir variasjon innenfor same karakter (foreløpig). Scenariene forsøker fleire nye konsept uten at dei blir heilt eksperimentelle. Vi får sjå om det fortsetter. Eg har følt meg trygg på at scenario skal gi ein fornuftig utfordring. Forhåpentligvis fortsetter det.
Skrivingen føler eg mangler noko. Det har visse underliggande antagelser om kvifor vi skal gjere ting som ikkje heilt spelet ikkje klargjer. F eks blir vi oppfordra til å ta ei side i ein intern konflikt mellom to grupper som begge har eit fiendtlig forhold til Frosthaven. Korleis det skal hjelpe byen eller oss seier spelet ingenting om, men det blir framsatt som fakta at dette er essensielt. Det er også ein disconnect mellom at vi er superlydige til ordre frå NPC nr 5, som også tar det for gitt at me er mannskap som kan fritt brukast, og dei kaotisk onde handlingane vi kan foreta oss på eventkort. Her synes eg at Gloomhaven hadde eit meir tydeleg plot.
Outpost-greiene er foreløpig mindre interessante enn eg hadde håpt. Å drive ressursforvalting for Frosthaven er ikkje spesielt gøy. Men ein positiv ting er tempoet som nye klassar blir låst opp. Vi har allerede to nye valg. Vi får sjå om systemet gror på meg.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.