Junta

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #877
    Sten Ole
    Participant

    Eg ser at forumet er i hyppig bruk. Eg har alltids aha-opplevelsar om saker og ting i ettertid av spelekveldane og av og til kikker litt i reglane. Eg putter derfor dette her siden det sikkert er glømt til neste gong me speler. Dette gjeld forresten junta og regelforståelsen i dette.

    JUNTA

    Om kupp:
    – Forhandling av pengar er lov under eit kupp, både som omhandler umiddelbare handlingar som er bindande og forhandling om
    deklarasjon på slutten av kuppet som ikkje er bindande.
    – På slutten av kuppet kan lojalistar og rebellar deklarere for motsatt side. Denne deklarasjonen bestemmer kva side som får utbytte av dei røde feltene som familien kontrollerer. I begge tilfella åpner spelarane seg for å bli avretta.

    I praksis vil det sei at ein rik president vil måtte betale for å få støtte fra lojalistar som speler “rett”. Det vil også gi mulighet for bestikkelse av rebellar for å få dei til å deklarere for presidenten eller for å putte så mykje pengar på ein av rebellane at det ikkje er presidenten som blir avretta.

    Det skal også nevnast at lojalistar ikkje mister status som lojalist ved å skyte på andre lojalistar. Det er derfor litt potensial for kamp mellom allierte lojalistar for å sikre kontroll av røde soner slik at dette kan brukes til å presse presidenten og komme ut av det uten å bli skyteskive.

    Om eksil:
    – Personar som går i eksil mister vervet sitt. Dette vervet kan overtas av presidentens fetter. Viktig å huske at presidenten bare har ein egna fetter så om det er fleire frie verv kan disse ikkje overtas.
    – Når personen kommer tilbake fra eksil gis han vervet tilbake.

    Dette vil sei at kvar spelar skal ha eit verv reservert, sjølv om dei er i eksil og dette vervet blir utført av presidentens fetter. Det betyr også at vervet ikkje kan gis til ein annan spelar.

    Siste kommentarar:
    – Spelet er nok best å spele med 7 fordi dette gjør at presidenten vil sitte mindre trygt enn ellers.
    – Spelet taper seg litt dersom forhandlingselementet av kuppforsøka ikkje blir utnytta.
    – Eg må innrømme at spelet var litt mindre gøy enn eg hadde forventa. Spelets gang virka litt tilfeldig og ustyrlig. Bedrag/svindel-faktoren i spelet var svakare enn forventa.

    #966
    Jarle Haktorson
    Keymaster

    Eg har berre spela den tidlegare versjonen av Junta, ikkje denne nye. Om me er sju stk, forsvarer det å spele Junta, eller er det eit spel som ikkje når opp i kampen mot andre spel? (Då tenkt andre sjumansspel, eller dele oss opp i grupper på t.d. 3 og 4).

    #967
    Sten Ole
    Participant

    Trur ikkje nyversjonen er mykje endra fra den gamle. Om det er ein god 7-spelar kandidat trur eg heller handlar om spelarane enn spelet. Spelet blir ganske overfladisk og flatt om spelarane ikkje speler “rett”. Om presidenten får med seg 3 sauer så holder han stand og vinner.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.