Nemesis

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Posts
  • #2296
    Rune Hanssen
    Keymaster

    N1

    Uten å ha prøvd spelet og berre lest på reglane, ser det ut til å vere eit solid tematisk og atmosfærisk spel. Det er nok reglar, men dei virkar logiske og interessante. Hand management og samanhengen mellom actions på kort og rom er spennande. Combat er overkommeleg og skademekanikken er kul. Ser fram til første speling.

    NB! Ekspansjonen blir utforska så snart me har kontroll på base game.

    #2301
    Rune Hanssen
    Keymaster

    N2

    N3

    N4

    Med forventningane skrudd lågt vart første spelekveld ei positiv oppleving. Etter to omgangar med Nemesis fekk me det meste på plass av reglar.

    Pros:
    – tematisk sterkt
    – interessante characters med eigne kort
    – korte turar per spelar
    – dynamikken med dei ulike måla til kvar spelar fungerer bra
    – aliens er passeleg irriterande

    Cons:
    – sjanse for tidleg player elimination der ein spelar tek livet av ein annan. (dette vart aldri aktuelt for oss første spelekveld. Håpar det aldri blir av interesse)

    Då ventar me på «Reglar, reglar, reglar..»

    #2303
    Sten Ole
    Participant

    Reglar, reglar, reglar…

    Noise ved unormal flytting
    Alle flytt utløyser noise roll så lenge det ikkje står at du ikkje skal trille. Dvs, mekanikerflyttekortet, supressive fire. escapes utløyser noise…

    Interrupt
    Interrupt-kort kan brukes sjølv om du har meldt pass.

    Skadematematikk
    Eg sa visst feil: 2 light wound + 2 light wound = 1 serious wound + 1 light wound.

    Actions i kamp
    Offisiell FAQ om actions som er lov å bruke i kamp: Shoot, melee, move (escape); kort som ikkje har “not in combat”-symbolet.

    Ikkje lov i kamp: room actions eller quest item actions. Og altså heller ikkje lov til å plukke opp ting, crafte ting eller trade ting.

    Actionkort uten symbol betyr at dei kan brukes både i og utenfor kamp.

    Storage room
    Storage room har uendelig items når du bruker room action, men fungerer normalt når du bruker f. eks search-kort.

    Noise ved kamp
    Det er berre encounters, altså når monstrene kjem fra den svarte posen at noise tokens forsvinner. Om monstrene kjem i kamp på andre måtar blir noisen liggande.


    Fun fact:
    Noise representerer lyden som intruderane lager, ikkje lydane du lager sjølv.


    Bra spel i forhold til det meste. Spelet gir deg i oppgave å overleve dei neste timane på romskipet nemesis. Samarbeid må til for å klare å ordne skipet før det går i hyperspace igjen. Det einaste som kanskje står i vegen er individelle tilleggsgjeremål som kvar speler prøver å fullføre. Det kan bli ein røff seanse for scientisten som åpenbart har ein implisitt backstory som inviterer hat fra dei andre karakterane.

    På rullestol og med ipaden som han bruker til å fjernstyre skipet må han rulle seg gjennom slim, slå på gigantiske aliens med den tomme pistolen sin, desperat rømme rom der airlocken på mystisk vis aktiverer med ein feil, utføre sjølvkirurgi for å fjerne større parasitter. Til slutt når skipet holder på å rive seg i fillebiter, slåss han med sine kamerater om plass på escape-poden. Går det bra? Nei, scientisten er ikkje helten i denne historien. Den æren høyrer til piloten som klarer å rømme til jorda, trur me, heilt til glede vrir seg til skrekk i det kroppen hans rives åpen innenfra og aliens velter fram.

    Noise-mekanikken fungerer, alienane er i sweet-spotten mellom farlig og plagsom, action-korta fungerer bra til å gi valg som stemmer omtrent med rolla du speler. Skipet føles vanvittig stort og lite samtidig. Og som i alle gode historiar er det ikkje monstrene som er farlige. Det er menneska som er dei sanne monstrene. Eller potensielle monstrene. Sjølv om medspelarane ikkje nødvendigvis vil deg vondt, må du lide med muligheten for at dei vil det. Og derfor set du spørsmålsteikn ved kvar ting dei gjer. Kvifor gjorde du det og ikkje det? SKAL DU DREPE OSS ALLE!?!

    • This reply was modified 4 years, 5 months ago by Sten Ole.
    #2305
    Jarle Haktorson
    Keymaster

    Veldig bra spel. Eit av dei mest atmosfæriske me har. Å ha sett Alien og Aliens og ha dei i bakhovudet når du speler gir stor immersion; få spel skapar så god/skummel stemning.

    Elles er eg samd i alt som Rune og Ole skriv, med to unntak:
    “…med forventningane skrudd lågt”: Dette spelet har eg følgd sidan Kickstarteren (og tipsa Rune om det) og hatt veldig store forventningar til. Selskapet bak leverer kvalitetsspel og dette byggjer på eit univers kjend av millionar av menneske. Forventningane mine var veldig store, og dei vart særs godt innfridde!

    “…sjanse for tidleg player elimination (dette vart aldri aktuelt for oss første spelekveld.”: Første gjennomspeling, på andre av i alt potensielt 15 (?) rundar, var eg eit terningkast ifrå å døy. Altså etter ca. 20 minutt. I neste runde, etter ca. 30 minutt, var eg igjen eit terningkast frå å døy, denne gongen med større dødsodds. Og i andre gjennomspeling, etter ca. 25 minutt, var eg klar til å bruke 1 action på å forsegle Thomas fast inne i rommet, og så på andre action få alle til å passe. Hadde ikkje Sten Ole prøvd seg på noko liknande først, slik at Thomas på sin tur fekk knust døra, hadde eg klart å drepe Thomas i runde 2 eller noko slik. Og det spelet varte i ca. fire timar. Det hadde sikkert ikkje teke så lang tid om Thomas hadde døydd, men det set ting i perspektiv.

    Dette er både styrke og svakheit med spelet. Svakheit at det kan føre til meta-speling; eg vil ikkje at Thomas skal “gå heim” fordi han er ute, men samtidig er det jo oppdraget mitt å drepe han. Så kva gjer eg? Samtidig er det veldig spennande at du faktisk kan døy. Då bryr du deg veldig. Det var ikkje utan grunn for at eg i første runde brukte tre-fire rundar berre for å kome meg på sjukestova og helbrede meg. Vel, det hjalp jo lite når skipet eksploderte og alle døde då, men… Men det er noko anna å ta vare på livet ditt her enn t.d. Dead of Winter; ok, moralen går ned, men du får ein ny character. I Nemesis er langt meir på spel.

    Klassespel.

    #2306
    Thomas Thomsen
    Participant

    Cons:
    Har aldrig vært mer morro å tape et spill en i Nemesis. Helt i egen klasse har dei levert her.

    Reglene virka veldig bra, noen småting her og der men lite iforhold til mangen andre spel.

    Fleire chars som føltes veldig ulike å morro.

    Kult med action cards, meget bra system for hva en kan gjøre hver turn.

    Lite dødtid, satt aldrig å følte at noen sleit med AP, å det er sjeldent.

    Event korta var morro og varierte.

    Utrolig stor variasjon i hvordan spillbrettet blir fra gang til gang. Sykt med ting å gjøre å plasser å gå.

    Cons:

    No prøvde vi 2 runder og som Jarle sier kunne vi hadt eliminering innen 30min begge rundene. At uhell kan skje er ein ting men fleste quest virka og å pushe mot dette. Når en session tar 3+ timer kan det være kjipt vil eg tro.

    Terninger + trekke tilfeldig kort for utfall i kamp situasjoner, føles litt som spillet spiller deg og ikkje du som spiller spillet. Det er kult når en ser film, liker mer at mine valg og strategier har større følger for utfall en bingo.

    Konklusjon:

    Cons i spillet for meg er enorme, liker ikkje dei mekanikene i det heile, blir litt game breaker på lik linje med endingen og ubalansen i Scythe. Gjør at eg ikkje liker det spillet på tross av alt som er helt konge av et enginebuilding element som det spillet er best på.

    På tross av det er Nemesis noe så sjeldent som en kanon bra følelse. Sykt bra atmosfærisk opplevelse som eg gjerne prøver igjen. Kult å testa co-op, expansjoner og nye runder «watch out for the leech».

    No vet vi ikkje enda hva alle karakterene i spillet kan, men det vi har lært er jo at piloten må dø fort neste runde. At han kan drepe så lett er skummelt?

    #2307
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Eg trudde ikkje nokon av oss var innstilt på å kverke nokon så tidleg.

    #2308
    Sten Ole
    Participant

    Har lest litt på BGG kva folk synes om tidlig eliminasjon. Dei fleste som er negative har teoretiske reservasjonar , og det er få rapportar om folk som blei eliminert og synes det var ein ræva opplevelse.

    Element som påvirker er at når spelarar dør, går spelet fortare og blir farligare. Eit anna er at du må vere veldig uheldig/uerfaren for at du skal dø fort. Airlock control room og larver er ein kjent fare som kan unngås.

    Løysningar:
    – Bruke intruder player reglane som gjer spelet vanskelegare og gjer at første eliminerte spelaren kan utøve hevn. Resultat: folk vil vere mindre motiverte til å velge destrultive objectives og mordarar velger å vere meir diskrete.

    – Om spelarar dør tidlig, la dei starte ny karakter. Tematisk ikkje ødeleggande. Og det saboterer ikkje spelet mekanisk for dei andre.

    – Restarte spelet. Aktuelt når nokon dør i runde 1 eller 2 på rein uflaks.

    – Ta vekk element som dreper “urettferdig”. Dørkontroll og airlock-kontroll.

    At me er ei spelegruppe der eliminasjon passer dårlig kan me gjere noko med. Me kan endre innstillinga vår til spelet. Nemesis er ikkje eit konkurransespel. Det er eit tematisk spel. Om å sende Thomas ut av airlocken ikkje fører til gøy spel for alle, ikkje gjer det. dårlig eksempel. Det er alltid bra å sende Thomas ut i intet. Det andre er at me kan bøye på reglane når det passer. F eks gi alle spelarane ein reroll eller lignande. Me trenger ikkje lese reglane i spelet som om det er bibelen. Målet er å ha det gøy.

    #2309
    Thomas Thomsen
    Participant

    Intruder høres gøy ut, vet ingenting om det men må prøves.

    Ny karakter ved død føler eg vil ha motsatt effekt, det å drepe har ikke effekt siden player number lever videre å dei mission blir ubrukelig. Samt at vi vil ta enda større sjanser om vi har ekstra liv.

    Restarte om noen dør før turn 3 høres greit ut.

    Ta vekk location actions frykter eg vil ødelegge og dermed ta vekk paranoia følelsen eg satt med sist. Det å føle at ingen er til å stole på er kult.

    At eg er nær døden i alle spill der spillere kan påvirke hverandre, ja det er blidt en del av brettspilling etter at Spenole joina gjengen. Part of life ???

    #2491
    Jarle Haktorson
    Keymaster

    Berre for å kome med eit innspel til; førstemann som døyr blir Androide, som har agenda A eller B; resten av crewet må overlevere eller alle må dø. Kan jo prøvast (med tweak); les meir her:
    https://boardgamegeek.com/thread/2240494/variant-player-elimination-android

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.