Shamans

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Posts
  • #3180
    Sten Ole
    Participant

    Eit hybrid trick-taking-/social-dediction-spel.

    Eg har egentlig ikkje så mykje å sei om gøyheten til spelet. Trick-taking er ein sjanger eg er uerfaren i. Etter at me spelte var eg helst i villrede om dette i det heile var eit spel. Jarle BGGa litt og fant ut at spelet fekk dårleg kritikk på 5-player-kvaliteten. Shadows dominerer.

    Det har sikkert lite å seie for utfallet, men eg leste reglane og fant eit avvik frå slik me spelte det. Kanskje det løfter spelet å rette det. Kanskje ikkje. Det gir i alle fall meir mulighet til motspel dersom nokon styrer spelet med høge kort. Eg er villig å prøve igjen for å sjå om det er håp. Spelet varer ikkje så lenge så det koster lite.

    Reglar, reglar, reglar…

    Kort som ikkje matcher farge
    Når spelaren speler eit kort som ikkje matcher farge, skal me ikkje vente på resten til å spele. Kortet skal med ein gong inn på midtbrettet. Fargen er full, skal spelaren som spelte kortet med ein gong bruke ability’en.

    Kort som matcher farge
    Dette spelte me rett: At dei står på vent til alle har vist kort. Lågaste verdi får ein artifact, høgaste verdi blir first player og skal bruke ability’en om alle korta i fargen er i spel.

    Mord av ein shadow
    Me fekk aldri prøvd dette. Korta til shadowen blir plassert i midten. Når fargar blir fulle på denne måten må mordaren trigge alle ability’ane i den rekkefølgen han ønskjer.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.