Gloomhaven (regel-reingjering)

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Posts
  • #1045
    Sten Ole
    Participant

    Gloomhaven

    Putter dette her for å gjere det synlig. Dette er diverse ting som er misforstått og spelt feil. Eg skriv ikkje noko om det som allerede er oppdaga.

    Oppsummering
    Det er eit par nyansar me har gjort feil med advantage/disadvantage. Oppførselen for motstandarane har me ikkje gjort rett. Ranged og fiendar med fleire targets flytter seg litt meir taktisk. I tillegg er det litt info om level-opp-prosessen.

    Attack modifier kort
    Det er fire standard attack modifier decks, med 1, 2, 3, 4 og M på baksida for å gjere dei lette å sortere. Merk: Nokre av M-ane er curse-kort. Stjernekort er kort som scenarioar puttar inn i kortstokkane.

    Advantage
    Når det kjem “trekk nytt kort”-kort, får du begge effektane på dei to kortene som blir trekt.

    Disadvantage
    “Trekk nytt kort” fungerer som med advantage, effekten på sjølve kortet blir borte.

    Disadvantage på ranged
    Når det blir skutt på ein adjacent fiende er det automatisk disadvantage på angrepet.

    Monsterbevegelse
    Monster med fleire melee targets flytter seg for å slå den fokuserte motstandarane pluss så mange andre som mulig.

    Monster med vanlig ranged attack vil flytte seg med følgande prioritet:

    • Monsteret vil vere innenfor rekkevidde av den fokuserte motstandaren.
    • Monsteret vil unngå disadvantage.
    • Monsteret vil maksimere antal targets om det kan skyte fleire.
    • Monsteret vil maksimere avstand til den fokuserte motstandaren.

    Level opp

    • Få høgare max hp
    • Få ein gratis perk
    • Få eitt nytt kort fra character classen inn i biblioteket ditt. Kortet kan ikkje ha høgare level enn deg. Merk, hand-limiten er fortsatt den samme.

    Perks
    Perkane med to boksar kan du velge to gonger. Altså, dei koster ikkje 2 perk points.

    • This topic was modified 6 years, 7 months ago by Rune Hanssen.
    #1046
    Sten Ole
    Participant

    Feller
    Fiendar kan gå frivillig på feller dersom det er einaste måten å komme seg nærmare den fokuserte spelaren. Det vil sei at andre veiar er sperra av obsticles eller vegger. Feller kan derfor vere brukbare ved dørene eller liknande.

    #1047
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Blir vondt, men gøy!

    #1048
    Sten Ole
    Participant

    For å bøte på litt av det vonde:

    0 damage eller Ø-kort
    Desse angrepene teller likevel som treff. Så alle effekter av angrepet slår likevel inn. Du får xp, abilities på angrepet blir påført fienden og dersom fienden har poison får han likevel 1 skade.

    #1049
    Sten Ole
    Participant

    Gløm det eg skreiv om poison tidlegare…

    Poison
    Når ein fiende er poisoned, teller det som +1 på alle angrep. Ø-kort fjerner altså skaden, men 2x-kort dobler skaden. Ein annan detalj er at poison ikkje gir skade på samme angrepet som påførte det.

    “Heldigvis” har alle poison-kortene til scoundrelen min blitt fjerna på brutalt vis.

    #1050
    Sten Ole
    Participant

    Rekkefølge for å rekne ut skade

    Kort abilities, +1 fra poison, item abilities etc som seg innimellom kan ha rekkefølgen som spelaren vil. Med andre ord, det meste som ikkje er eit attack modifier-kort blir gjort for seg sjølv.

    Modifierkort kjem etterpå. Spelaren kan velge rekkefølgen det skjer i om det skulle vere noko vits å endre den.

    Så blir skjold trekt ifra til slutt med eventuell pierceverdi til å fjerne skjold.

    Ikkje store endringen, men som scoundrel betyr det at smoke-bomb-indusert dobbling av skade blir gjort før modifieren. Smoke bomb er kortet som gjer scoundrelen usynlig. Drømmen om firedobling av skade er lagt i grus…

    #1072
    Sten Ole
    Participant

    City-kort også etter failed scenario?
    Ja. Me spelte rett.

    Shield fra monsterkort o.l.
    Det går ikkje vekk etter eit angrep, men varer ut runden.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.