Jarle Haktorson

415 54 544

Email

post@brettspel.no

Spelekveldar

Me brukar SPOND

  • Ikkje mykje å legge til. Spelet var omtrent som forventa. Det har eit ekkelt ressursforvaltningsproblem der du må bygge ting samtidig som du demonterer deler av økonomien din. Handlingsrommet ditt er akkurat der at om du sløser litt så blir det stang ut på dei vidare planane dine.

    Ein “utfordring” med spelet er at det kjem med to modusar og ein d…[Read more]

  • Ok. Movement-reglane må børstast litt av. Etter sist speling, innser eg at movement-kunnskapane mine har hol. Så då har eg forska og kome fram til diverse:

    A: Monster vil ikkje gå nærmare dersom det ikkje finnes ein hypotetisk uendelig movement trassé til å angripe. Dette gjeld blant anna dersom det allerede står andre monstre i alle felt der…[Read more]

  • Oppdatering eit par scenario seinare:

    Drifteren og Bannerspearen er borte. Dei har blitt bytta ut med Trapperen, som virker som av og til er god og av og til er ubrukelig, Og Blinkbladen som er litt meir allsidig og hypermobil. Boneshaperen ønsker å pensjonære seg med ære, men det ser ut som at det kan ta tid. Det viser seg at til…[Read more]

  • Skulle nevne dette tidlegare, men eg trur avslutningen er mindre brutal om vi hadde bygd bygningar. Med fort eller garnison låser du folk ute frå å legge inn kubar på øya og å hente kort fra feltet. Å gå i kamp mot bygningar er heller ikkje lønnsomt siden du ikkje plyndrer i den kampen. Pirate-mode gjer same effekten, men då vinn angripere…[Read more]

  • Gjennom jungeltelefonen på nettet høyrde eg om eit spel som heiter Cthulhu Dark Providence som er ein fornya versjon av A Study of Emerald, som eg hugsa at me hadde liggande på lokalet. Ryktene tilsa at den nye versjonen hadde litt redusert tematisk forankring og særpreg enn den gamle, men fordi den gamle er umulig å oppdrive så er den nye eit g…[Read more]

  • Ny speling etter lang pause. To faksjoner er oppdatert for å balansere spelet litt meir enn det var frå tidlegare uten st dette har veldig mykje å seie for spelet i seg sjølv. Me var 3 spelarar som virker som at det er tilnærma optimalt.

    Spelet kjem i to deler. det eine er te-selskapet som er draftingdelen der ein posisjonerer seg på karte…[Read more]

  • Frosthaven går unna med meir eventyr. Bannerspearen har begynt å tilføre verdi i gruppa. Drifteren har skrudd ned tempoet. Harmoni har senka seg i gruppa. Me har fått levla opp. Byen har blitt litt dulla med.

    Foreløpig inntrykk er at scenario og karakterkvaliteten er litt høgare enn i Gloomhaven. I gloom var det fleire karakterar som kun hadde…[Read more]

  • Høgkvalitets togspel. Dette var gøy. Coverarten på boksen får deg til å tru at spelet er eit barnespel, men inni boksen er det auksjonar og crunchy valg som får deg til å grine. Spelet er relativt lettspelt og lettfattelig og kan nok lett bli ein klassiker om Rune tar det med innimellom.

    Reglar, reglar, reglar…

    Auksjonsmaksimum
    Du kan so…[Read more]

  • Liten regelsak:

    1 attack = Berre angrepet som går mot 1 target (relevant for blant anna itemen til Martin)
    1 attack ability = Angrep som er avgrensa av strekar på kort (kan av og til innholde fleire linjer med angrep)
    1 attack action = Oppe eller nede-delen på eit kort som inneheld angrep.

    Bonus-regel:
    Som blei sagt av Øyvind, vil ikkje wou…[Read more]

  • 2 scenario er gjennomført, og Gloomhaven-vibbane er fullt på plass. Semi-coop-aspektene ved spelet har allerede vist seg med opportunistisk looting, solo-kjøring og battle goals som sender oss ut på suboptimale baner. Systemet er fantastisk til å heile tida tvinge oss til å velge mellom A eller B, det kortet eller det kortet, den fienden eller…[Read more]

  • Grant abilities på summons er spelerstyrte.

    Eg lurte på kva eine masteryen på karakteren min var, og fant ut at også den er så å seie umulig på level 1. Det inneberer at eg må drepe mange av mine egne summons med abilities som eg stort sett ikkje har ennå.

  • Lite å melde ennå siden vi berre regelknuste og tørrtrente.

    Reglar, reglar, reglar…

    In general, negative abilities can only target enemies, and positive abilities can only target allies or the acting figure themselves. – Kommentar: Nei, Marius, du får ikkje lov til å slå vennane dine for å oppnå goals.

    Grant: Allows a figure to grant an abil…[Read more]

  • +1 Gratis handel = firms fungerer som om dei har 1 ekstra skip

  • Ein liten ekstra ting med 1758-scenarioet som blei feil. Det skal berre vare i 5 rundar og ikkje 7. Så vi var berre ein runde unna å bli heilt ferdige. Ein annan ting om firms er at dei får ein gratis handel når dei handler, som gjer dei litt betre til å tene penger enn mitt håplause forsøk.

  • Testspeling med 6 personar med firms:

    Spelet gjekk i stor grad “som vanleg”, men totalopplevelsen ved bordet var at spelet tok for lang tid og at det kanskje ikkje var så mykje å gjere på. Klokka tilsa noko liknande der vi i praksis starta rundt 1830 og gav opp etter 4 av 7 rundar kl 2230. At spelet skal vare i 7 timar er nok neppe meininga. År…[Read more]

  • Eg tar sjølvkritikk for å berre lære bort spelet som assembler-kode.

  • Speakeasy er eit Lacerda-spel, med litt mindre “samarbeid” enn mange andre og litt meir kontrollaktivitet på kart enn vanleg. Actionsystemet er enkelt men gjennomført på ein litt indirekte måte. Utfordringer er altså at output-sida av actionen din stemmer med det som du egentlig prøvde å gjere. Tematisk sett er spelet litt ullent. Du har pengar…[Read more]

  • Nye erfaringar med dette spelet, men ingenting særlig overraskande. Testgjengen spelte akt 2 av spelet med laget som vant akt 1. Sjølv om vi klarte oss, var akt 2 eit klart steg opp.

    No har eg også prøvd akt 1 berre med to spelarar saman med Øyvind med ein litt annan strategi. Målet var å spele meir risikabelt for å få større gevinstar. Dette var…[Read more]

  • Reglar, reglar, reglar…

    Discard for kortstokkar
    For alle kortstokkar utenom hovedstolken til spelarane vil kort havne på botn av stokkane sine. Dette inkluderer monstre (slik at ein ikkje møter på identiske monstre så ofte).

    Boss relic
    På slutten av akten skal det trekkes eitt fleire kort enn det er spelarar, så får spelarane velge eitt kort k…[Read more]

  • Endelig har eg fått prøve det myteomspunne Battlestar, som står som eit historisk fundament i klubben. Alle historiane frå gamledagane handla om dette spelet, den gylne tida då alt var nytt og Battlestar var best. Og no har eg forlatt den eksklusive klikken med folk som aldri har erfart det. Det er tydeligvis ein ekspansjonsjungel som andre har…[Read more]

  • Load More