Terraforming Mars

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author
    Posts
  • #1262
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Eit solid spel som let deg styre din eigen «corporation» i oppgåva med å gjere Mars levelig. Card drafting og engine building fengslar deg frå start til slutt. Du kan styre oversikten og analysen slik du vil. Die hard winner, eller koseleg pusling for deg sjølv. Tilfredstillande med gode ekspansjonar.

    Terraforming Mars

    • This topic was modified 6 years, 3 months ago by Rune Hanssen.
    #1266
    Sten Ole
    Participant

    Flott spel. Synes ikkje ekspansjonane gjer spelet særlig betre, men er kanskje greit krydder for dei som har overanalysert mulighetane i grunnspelet. Dei forskjellige måtane å spele på er nok den største styrken til denne oransje boksen.

    #1616
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Colonies

    Ein glimrande ekspansjon med enkle reglar som gjev spelet atter ein ny vinkel i ressurshandteringa. Påvirkinga på andre spelarar er ikkje vond, og koloniane lagar ei viss spenning rundt prioritering av handel med god gevinst eller fokusering på alle dei andre prosjekta som stressar bedrifta.

    #1683
    Rune Hanssen
    Keymaster

    TM Colonies

    Alle ekspansjonar!

    #2379
    Rune Hanssen
    Keymaster

    TM?

    – fem spelarar
    – minus Venus
    – under tre timar
    – 5 poeng i skilnad
    – gøy!

    • This reply was modified 5 years, 1 month ago by Rune Hanssen.
    #2383
    Thomas Thomsen
    Participant

    Gøy som alltids.

    Sjukt close blei det og, men må eg si med 5 spillere mista spillet mye av den gleden spillet gir i form av engine building siden flere spillere betyr at parameterne går fortere i havn.

    Best med 1-4 etter min mening.

    Finnes og enda mer turbo muligheter for dei som virkelig vil ha en kjapp runde.
    * World Goverment, en option som korter mye ned på spilletid, hver runde avsluttes av at first player øker et parameter. (Uten å få noen bonuser for placement eller milestones i parameter)
    * Ikke drafting av kort mellom runder, her går det og fort 10-15% av spilletia på en kveld.

    Personligt liker eg drafting og hater WG, elsker engine buildinga i spillet å ønsker som regel et lengre spill en det det ender opp med å bli. Derfor best med mindre en 5 spillere for min del.

    Er uendelig måter å spille spillet på, etter 150ish gjennom kjøringer(mye solo, helt sjef der og) så er spillet aldrig likt 2 ganger.

    Best game ever ??

    #2417
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Har bestilt accessory pack til TM frå Fryx. Nye player mats, kortkondomar og koppar med TM-motiv ++

    Tmacc

    #2418
    Sten Ole
    Participant

    Jordskjelv-resistente player mats! Og no kan du drikke terraforming mars mens du speler terraforming mars. Konge.

    #2419
    Rune Hanssen
    Keymaster

    God jul!

    #2420
    Thomas Thomsen
    Participant

    Kanon tøft. Nye player mats og Turmoil expansion ser eg frem til å teste ??

    #2435
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Turmoil viser seg å vere passe innvikla utan at det går ut over spelet. Alt som skjedde sist spel var forståeleg og ukomplisert. Ekspansjonen har nok eit potensiale til å nyttast strategisk etterkvart som ein taklar oversikta.

    Eg er einig med Thomas om Venus Next. Eg trur spelet klarar seg heilt fint utan den. Kjem til å sortere ut alle kort frå den, slik at me heller kan nyte dei andre ekspansjonane utan å bli distrahert eller plaga med ekstra tid.

    #2436
    Sten Ole
    Participant

    Turmoil er eit fantastisk bidrag til spelet. Noko eg har ergra meg litt over før er at TM føles for tilfeldig. Du er prisgitt korta du får inn. Strategien din blir i stor grad diktert av kva kort draftingen gir deg. Som regel er utnyttelsen av desse korta relativt ukomplisert. Litt rekning, litt flaks, litt erfaring av kva spelet har å by på. Venus, prelude og colonies gjorde ingenting med dette problemet.

    Turmoil gir ein tempo-komplikasjon og ein interaksjonsarena i spelet som for min del åpner opp heile spelet. Del av tempo-komplikasjonen er events som gjer at du har lyst å ha mykje eller lite av noko i spelet. Det gjer at du ikkje berre kjører på med dei “beste” prosjekta. Timing av aktivitetar er no kjempeviktig.

    Det andre er at spelarane slåss over kva parti skal styre. Og det handler ikkje berre om å styre retningen på politikken. Det kan like mykje vere å infiltrere partiet som kjem til å vinne for å sikre seg influence til å hjelpe deg med events. Det er mange interessante og samansette valg. Politikken dikterer tempoet og det gjer at inntekta di ikkje berre er “engine-basert”.

    Terraforming Mars har for min del gått frå å vere eit heilt greit spel til å vere litt bedre enn heilt greit spel. Hurra!

    Om i går:
    Venus speler ikkje så godt saman med alt det andre. Det er ikkje nok Venus-ting til å henge med på alt det andre som skjer. Resultatet er at Venus-tracken alltid vil lagge litt etter. Det påvirker dynamikken på lategame-proskjekt negativt siden nesten alle er garantert å få kjøre lenge. Venus-tingene er også ganske svakt kopla til resten av spelet.

    Me gløymde ein regel på colonies. Det påvirka egentlig berre Sturla og i positiv retning. Enceladus (og to andre planetoidar som ikkje var med) kjem ikkje i spel før nokon har bygd eit prosjekt som kan bruke ressursen deira.

    #2437
    Thomas Thomsen
    Participant

    Ser meget frem til å teste Turmoil, såg veldig bra ut. Mye nye ting å tenke på der i form av taktiske valg, utnytte for poeng til seg sjøl, blokking av andres planer.
    Herlig ny edition til et sjef spill. Men dog bare for viderekomne med flere runder av grunnspillet og muligens noen få av dei andre expansions.

    Stemmer Sten Ole at alle colonies som har med card resources som floaters, pets og microbes skal stå blank til noen kjører et prosjekt med den typen i spill. Godt observert ??

    #4281
    Jarle Haktorson
    Keymaster

    Ny runde etter gamalt med Terraforming Mars. Kåra til beste spel av klubben fleire år. Og det er framleis eit veldig bra spel. Men: For meg, har det mista litt magi. Heldigvis trur eg det finnes ein fiks.

    Førre runde var med alt av innhald/alle ekspansjonar. Då gjekk spelet frå å vere, for meg, det som gjorde TM så innlevande og kjekt, til å bli eit “brettspel” på linje med mange andre spel. Sanke stemmer i parlamentet, byggje koloniar, skaffe floaters frå Venus, Global Events osv. Så kan ein kanskje argumentere for at dette berre skapar større valfridom og å kunne spele TM på “sin eigen måte”, men for meg blir noko som var konsentrert og spesielt, det å terraforme Mars, no blitt eit meir “standard brettspel” der ein gjer litt ting her og der utan å har Mars i særleg sikte. Med alle ekspansjonane tek også spelet lenger tid enn det burde.

    Neste gjennomspeling trur eg eg ville berre hatt hovudspelet og Prelude, og så hadde det vore litt det same om me spelte på hovudbrettet, Hellas eller Elysium. Då hadde me fått ein variert start med ulike konsern som satsa på litt ulike strategiar, men alle med eit felles blikk og fokus på Mars og alt som skjedde der, og innanfor rimeleg speletid.

    For min del, ville nok meir av magien då kome tilbake.

    #4282
    Sten Ole
    Participant

    Det du seier er nok i stor grad i tråd med kva dei fleste i Terraforming Mars-klubben synes (både lokalt og globalt), Nemlig at Grunnspel og prelude er det beste og alt anna er bloat. Det gir i alle fall den reinaste Terraforming-opplevelsen.

    Eg er både enig og uenig. Eg har nok heile tida vore litt lunken i forhold til Terraforming Mars som spel. Det er eit spel som eg føler speler seg sjølv. Så eg har aldri vore den største fanen av konseptet. Av dei 3 ekspansjonane var det den mest omstridte, Turmoil, som fekk meg til å like Terraforming littegran. Det gjorde at eg hadde argumenter for å utsette planar til betre politiske tider og gjorde at spelet ikkje lenger var ein rein eksponensialfunksjon. Eg er nok mykje aleine i min elsk for denne eine ekspansjonen.

    Colonies og Venus har eg berre nøytrale følelsar i forhold til. Eg veit ennå ikkje kva ein floater skal representere… Ok, eg søkte det nettopp opp på nettet. Det skal visstnok vere ballongstrukturar i øvre atmosfæren av jupiter eller mars der folk kan bu. Terraforming Venus/Jupiter med andre ord.

    Tidsmessig er nok 5 timar Terraforming Mars litt i lengste laget. Sjølv om ekspansjonsreglane foreslår ein måte å bekjempe den lange tida på, er nok det beste måten å korte det ned på at ekspansjonane blir strippa ut av oppsettet. Så til slutt var eg kanskje mest enig, kanskje, men konsekvensen er muligens at eg returnerer til hat-modus.

    Når kjem Voidfall på bordet?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.