Velkomen til Kvinnherad brettspelklubb › Forums › Spela våre: erfaringar og vurderingar › Star Wars: Outer Rim › Reply To: Star Wars: Outer Rim
Reglar, reglar, reglar… (inspirert av feilspeling)
Patrols
Som me oppdaga etter feilspeling, så kan du alltid velge å angripe ein patrol. Einaste spesielle med å ha negativ reputation er at du MÅ angripe.
Bartering
Eg fant ut at når du kaster gear, mods eller cargo når du kjøper noko nytt, så får du avslag på kjøp av nytt kort (men du får aldri pengar tilbake). Det betyr at du i praksis kan kjøpe deg sakte opp i utstyr. Det same gjeld når du kjøper nye romskip.
Defeated
Noko me gløymde å gjere som ikkje hadde noko å sei var at når me blei “defeated” så skal me legge standee’en flat for å vise det og minne oss på at me bare kan lega oss sjølv på neste planning step. Ein anna konsekvens er at du ikkje får lov til å slåss mens du er defeated. Det betyr at du ikkje får lov til å beskytte mannskapet ditt om nokon har eit bountyoppdrag mot dei.
Jobbar
Ein til feil. Du skal alltid følgje instruksane på kortet. Det einaste som avbryter kortet er om du tar meir skade enn du tåler og blir defeated. I såfall BEHOLDER du jobben med mindre kortet seier noko anna.
Patrolbevegelse
Når ein patrol flytter seg og det er fleire måtar han kan nærme seg spelaren, velger speleren kva veg patrolen flyr. Dette treng ikkje vere kortaste vegen, men patrolen kan ikkje gå motsatt veg og må nå spelaren om det er mulig.