Reply To: Here I Stand

#3082
Rune Hanssen
Keymaster

Luther

Okay! Ny kveld med 3 spelarar. Sten Ole – Hapsburg og Papacy, Lars – England og Protestants, Rune – Ottoman og France.

Me starta ca. kl. 1630 og gav oss 2145 på slutten av runde 3. Flyten i reglane går veldig greit no, men det er likevel spesielle reglar som vert gløymt. T.d. kva tid Ottoman får lov til å byggje piratskip (corsairs). Kanskje me bør skrive ei A4-side med spesialreglar som ein les opp før spelestart kvar gong.

HIS/VQ har rundar som lett varer i 90+ minutt. På denne tida må du gjere det beste ut av korta dine og utnytte eventuelle alliansar. Terningane er der for å skape lykke, stormar, depresjon og latter. Synd det er vanskeleg å finne nok interesserte spelarar slik at me kan bli betre til diplomatifasen i spelet. Eg trur eg har nok erfaring no til introdusere HIS/VQ til yndige nye spelarar.

HIS2000

Here I Stand har mindre innhald enn Virgin Queen. Hapsburg er stor men oversikteleg og enklare enn Spain i VQ. Religionskonfliktane er meir strukturert og kartet føles mindre.

Virgin Queen har fleire actions på gong og nye options dukkar opp undervegs. Kartet kan utforskast meir og giftarmål, kunst og vitenskap krydrar opplevinga. Virgin Queen endar nok på trona som favorittspelet mitt.