Reply To: Unsettled

#3123
Sten Ole
Participant

Eg treng eit par spelingar for å få eit godt inntrykk av spelet. Produksjonen er god. Reglane var enkle og eintydige, og det er ingenting med dei som skurrer.

Spelet speler delvis på oppdagelse ved at du ikkje veit kva du prøver å oppnå, kva farer som lurer, utforming av kartet og kva du finn om du “investigater”. Du veit ikkje kva slags breakthroughs du får eller kva slags negative effekter du blir påført.

Det er også eit puslespel der du må kople saman det du sjølv får til saman med kva andre spelarar kan tilby. Her vil spelestil på spelarane varierere kva slags oppleving spelet har. Nokre vil kanskje pønske ut den mest optimale eller kompliserte løysningen mens andre vil prioritere flyt på turane. Alfa-gaming-problemet var ikkje spesielt utprega i spelet, men kreftene til spelarane var opne nok og problemene enkle nok til at ein må vere klar over at det kan bli eit problem med feil medspelarar.

Eg syntes at storyen var det som holdt spelet gøy. Spelet lever av flavor-tekstane og dramaet. Mekanikken var funksjonell, men ikkje inspirerande. Du fekk stort sett til det som du ville. Eg synst LUNA-roboten var eit fint bidrag i spelet – ein team-ressurs som alle kunne leke med.

Eg liker at reglane presiserer at når ein lurer på noko så skal ein berre bli enig om noko fornuftig. Så lenge hovedreglane med fulgt, så er timing-detaljar og interaksjonar som sjelden skjer og andre edge cases ikkje så viktig. Spelet er som sagt mest story-basert. Det blir derfor ikkje noko regel-purring frå mi side. Eg trur me fant ut av det viktigaste. Me skal berre vere påpasselige med å lese det som står på korta i sin heilhet.

Spørsmål eg lurer på er:
– Korleis er spelet med anna antal spelarar?
– Holder spelet magien på planetar du allerede har spelt på?
– Er spelet “stabilt” (, gjer f eks litt uflaks spelet uspeleleg)?
– Kva skjer på dei andre planetane?

Må få prøvd spelet ein gong til om ikkje så lenge…