Velkomen til Kvinnherad brettspelklubb › Forums › Spela våre: erfaringar og vurderingar › Twilight Imperium › Reply To: Twilight Imperium
Kommentar reglar:
1. Dette var også konklusjonen vår i går. Greitt å få det avklart.
2. Dette må me hugse til neste gong (yeah, right).
3. Dette var me inne på i går, men tolka feil. Greitt å få det avklart.
4. Dette må me hugse til neste gong (yeah, right).
5. Om me skal vere strenge, og ikkje berre lytte til kva “erfarne spelarar” seier, kan ein også sjå på ordlyden på kortet/eigenskapen. Vanlege mechs/infanteri er jo iflg. reglane “låst inne i skipet” under transport, medan det står at fighters kan fly ut og vere med i kamp. Men; på den rasen eg hadde i går (Virus), stod det eksplisitt på mechane at dei kunne fly ut og vere med i kamp, om dei var i same område som flaggskipet mitt. Med andre ord; eg tenkjer at grunnreglane alltid gjeld, så lenge andre reglar på kort etc. ikkje spesififiserer noko anna. Såleis vil eg tolke det som at XXcha sine mechar ikkje kan bruke Space Cannon i space, sidan dette ikkje står eksplisitt, og då er det grunnreglane som gjeld.
6. Dette opnar opp for litt “men kva om…”. Her får du som har lese kome med innspel. Så du har eigentleg ikkje 1VP før du legg ned “Throne”-kortet? Og når eg angreip Einar i går, kunne ikkje han bruke “Ceasefire”, for det var eigentleg ikkje “i spel”, men “på hand”? Eller kan du når som helst leggje ned, sjølv akkurat der og då? Eg forstod ikkje heilt dette.
7. Dette var også konklusjonen vår i går. Greitt å få det avklart.
Kommentar spelinga
tldr; me byggjer galaksen sjølv neste gong.
Dette var første test av den nye map-generatoren. Eg stolte nok for mykje på den, og tenkte at det var ein “hemmeleg og stor plan” bak oppsettet, men eg slit endå med å forstå den. Den “gamle” generatoren var god, fordi den gav ein brakedown etterpå, der den viste korleis alle hadde omtrent like mykje tilgjenge til planetar med Resource og Influence ifrå heimstaden sin. Det mangla denne nye, og det var jo enkelt å sjå at stakkar Øyvind hadde tilgjenge til nesten null, medan Einar hadde tilgjenge til ti tusen. Det kan jo vere “andre” faktorarar anna enn resource/influence, men eg ser/såg ikkje dei heilt heller. Såleis var ikkje den generatoren god, og bør testast “off game” for å ev. tunast inn/forstås før den vert teken i bruk igjen.
Ferdiglaga kart er også vanskeleg, for visse rasar kan ha store fordeler/bakdeler av enkelte kart. Generatorane skal eigentleg ta omsyn til dette; det er difor ein legg inn rasane før generatoren lagar karta, slik at det blir “balansert”.
Samtidig; det er jo kanskje verdt å prøve at ein på førehand legg eit ferdigglaga “bra” kart, og så kan ein by på plassane rundt bordet, kor ein vil sitje…?
Kanskje det er verdt å prøve å følgje reglane også: Få utdelt Tiles i ulike fargar, og så byggje galaksen på omgang rundt bordet. “Viktig” då at alle kan spelet, slik at ein forstår kva ein gjer.
Eg lener nok mot det siste. Då kan ein påverke korleis verda ser ut, kven du vil “blokkere” med ei supernova, kva du vil satse på at resource/influence osv. Einaste er kanskje at ein burde gjort det slik at dei blå Tiles’a var nokon lunde like; kjipt å få utdelt 3 Tiles med kvar sine enkle drittplanetar, og så får ein annan 3 Tiles med mektige dobbel/trippel-planetar. Så ein viss sortering, så shuffling, så utdeling. Ja, eg stemmer nok for det neste gong.