Nations

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #1285
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Ei mildare oppleving enn Through The Ages. Ein byggjer sivilisasjonsmaskinen sin med vaklande utvikling med håp og knuste draumar. Framleis gøy etter mange år.

    Nations

    • This topic was modified 6 years, 2 months ago by Rune Hanssen.
    #1287
    Sten Ole
    Participant

    Kombinasjonen av engine building, moderat interaksjon mellom spelarane og straff for alle element i spelet som du ikkje klarer å holde styr på, gjer dette spelet spesielt.

    Personleg likar eg dette spelet litt bedre enn Through the Ages. Straffen for å ligge bak er litt mildare, og spelet har ein meir fornuftig varighet.

    Gleden i spelet for taparane ligg i å sjå for seg den alternative historien som blir fortalt: Vikingar som regjerer over Tibet og Sør-Amerika med fregatt-berserkarar gjennom det snilt formulerte “colonial trading”-kortet leda av Marie Antionette. Det er både skummelt og fornøyeleg.

    Reglar, reglar, reglar…

    Player order
    Om militærstyrken er lik, bestemmer stability kven som er først. Ellers er rekkefølgen samme som sist runde.

    Persia
    Når Persia speler eit dynasti-kort ved å ta eit turmoilkort, blir dette lagt oppå eitt av kolonifelta. (Rune er diskvalifisert fra gårsdagen! Det er til og med synlig på bildet!!!)

    #1288
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Ein må jukse når ein kan…

    #1290
    Sten Ole
    Participant

    Etter to gjennomspelingar har eg fått inntrykket at engine-building-aspektet med spelet er mykje viktigare enn dei meir forgjengelige hendingane i spelet.

    Det blei reist tvil om Abraham Lincoln-kortet siden det var så sinnsjukt kraftig. Dessverre er tolkninga rett og like brutal kortet tilseier. Det er fullt ut lovleg å bruke det. Uetisk, men lovleg.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.