Velkomen til Kvinnherad brettspelklubb › Forums › Spela våre: erfaringar og vurderingar › Churchill › Reply To: Churchill
Reglar, reglar, reglar…
Leder
Bruk av lederen gjer at du må kaste eit medarbeiderkort. Når lederen er inaktiv kan han ikkje brukes. Nokre kort kan blokkere lederen fra å fremme ein issue, men fortsatt debatere. Dette er noko anna enn å vere inaktiv.
Second front/USSR Declares war on Japan
Desse er issues som ikkje slår inn med mindre dei står på midten av diskusjonsbordet på slutten. Det vil sei at å flytte på desse markørane er å blokkere handlingane. Når du flytter issuen tilbake mot midten, har du lov til å la vere å bruke den fulle verdien på kortet du brukte. USSR Declares war on Japan må vedtas igjen dersom Manchuria ikkje blir erobra på runden det blir vedtatt. Second front må vedtas igjen dersom Normandy ikkje blir erobra på samme runden den blei vedtatt.
Chief of Staff
Denne medarbeideren treng ikkje bestemme kva for ein issue han vil fremme før han har trilla.
Theater leadership
Stalin kan ikkje ha theater leadership. Den som vinner lederskap-issuen får 2 naval/offensive-markørar. Å ha lederskap gir i tillegg 1 naval/offensive-markør.
Breakthrough
Ein front kan berre flytte 1 steg når det andre steget er ein amphibious sone.
UK/USA front
Begge land får 8 poeng når ein av dei når Tyskland/Japan.
—
Følelsane rundt dette spelet er litt uavklarte for min del. Du er litt tvunget inn i det historiske forløpet. Dette er nok litt forsterka av at me spelte training scenarioet der me starter 70% ut i spelet. Eg er nok også litt traumatisert av terningane som jevnlig motarbeida meg. Eg blei heller ikkje heilt overbevist av spelet om spion/politisk overtakelse av småland. Dette var eit separat spel som ikkje såg ut til å påvirke noko anna. Eg har det likevel gøy, spesielt kriginga på konferansane.