Sten Ole

  • Arcs er gøy, lett, kaotisk og brutalt. Spelet starter med alle mistenkeleg nærme kvarandre og verre skal det bli. Spelet handlar om å ha mest av ressursar eller krigstrofear. Dette oppnår du gjennom krigføring. Ødeleggelse sprer seg overalt. Å gjere “konstruktive” ting blir møtt med tjuveri og plaging. Alt som er ditt er plutseleg ikkje ditt le…[Read more]

  • Det du seier er nok i stor grad i tråd med kva dei fleste i Terraforming Mars-klubben synes (både lokalt og globalt), Nemlig at Grunnspel og prelude er det beste og alt anna er bloat. Det gir i alle fall den reinaste Terraforming-opplevelsen.

    Eg er både enig og uenig. Eg har nok heile tida vore litt lunken i forhold til Terraforming Mars som sp…[Read more]

  • Reglar, reglar, reglar…

    Bare 1 free action per tur
    Me kan ikkje gå heilt bananas med free actions. Det betyr kanskje at me ikkje får til alt som me vil. Free action kan gjerast før eller etter turen din.

    Immigration-kort
    Arbeiderklassen og middelklassen trekker immigration-kort separat for sine arbeidarar. Det har nok lite å sei, men gjer at…[Read more]

  • Eg er kanskje den som aldri have vore veldig plaga av port-actions. Kanskje det betyr at eg er den som tek mest tid på dette. Det er kanskje lurt å planlegge port-actionen din på forhånd slik at du ikkje først ser på shipyard-menyen når du plutselig er der. Enten veit du langt i forvegen at du skal gjere det, eller så er det det siste du gjer, o…[Read more]

  • Spelet er fortsatt fantastisk. Denne gongen prøvde me ein 3-player-variant som eg syntes fungerte fint sjølv om det strategiske ikkje var 100% på plass siden vi fortsatt er dumme. Kvar faksjon setter sitt preg kva som skjer på brettet.

    Eg spelte Circadians som har ein fly som raskt kan flytte forbi hindringar med supersoldatar som er hindra av…[Read more]

  • Dette året har vore litt skralt både i forhold til innkjøp og diskusjonar av nye spel, så eg tenkte å gjere litt undersøkingar for å lage ei liste for potensielle spel som kanskje er av interesse.

    (Har fikla med linkane sånn at filteret på forumet ikkje blokkerer)

    SETI: Search for Extraterrestrial Intellig…[Read more]

  • Eg er litt delt i min oppfatning av spelet. Det har litt GMT-tendensar med reglar som av og til slåss litt med seg sjølv og ein underliggande forventning til at du har lest og memorert heile regelheftet ned på setningssamansetning. GMT-spel har likevel ofte gameplay som gjenspeiler realiteten til ein viss grad. Her synes eg Border Reivers ma…[Read more]

  • No er det ei stund sidan me hadde Feast for Odin. Dei siste gongane har me også unngått å bruke Norwegians-ekspansjonen i frykt for regelkluss og regellesing når me heller berre vil spele og ha det gøy. Ekspansjonen er forøvrig i BGG-kretsar framheva som ein obligatorisk ekspansjon på grunn av alle problema den fikser. Nylig hadde Sturla spelet…[Read more]

  • Spelet er eit spel med liten skala i fillerkategorien for 3 spelarar (eller som eit lagspel for 4). Spelet foregår på eit lite kart av Storbritania etter at kongen er død. England, Wales og Skottland kjemper over makta på kartet. Du som speler prøver å dirigere handlingen på kartet mens du kultiverer forhold til dei ulike faksjonane slik at du til…[Read more]

  • Eg er foreløpig litt skeptisk til remastered-editionen. Det er litt lite som er kunngjort om det. Eg er litt usikker på publisheren som hovudsakleg har drive oversettelser. Designar-folka har ingenting anna registrert på seg sjølv. Bildene som er utgitt til no har ein AI-kunst-vibe. Det hjelper ikkje at eg er litt lunken på originalspelet (men…[Read more]

  • Organiseringsmessig er det forbedringspotensial, ja. Kanskje eg kan kjøpe eit par gmt-brikke-skrin via meeplegalaxy.

  • Reglar, reglar, reglar…

    Portugal
    portugal starter spelet som ein stat ingen kan krige med eller påvirke. Dei kjem i spel med eit eventkort. Piratvirksomhet mot dei fungerer, også før kortet kjem.

    Religiøs seier
    Protestant vinner umiddelbart med 50 område kovertert. Spania eller Frankrike vinner om det er 9 eller færre områd…[Read more]

  • Har “pakka ut” kampanjen i spelet slik at alt er klart. Kampanjen var hjernedød tekst som er totalt frakobla spelet så det er ikkje store tapet.

    Dei nye tingene i spelet er:
    – Nye tiles og kort av samme typen som dei som er der fra starten. Null stress.
    – Ny switch action som bruker eit brukt kort hos ein motspeler og rydder litt i motoren til s…[Read more]

  • Den mystiske med forskjellen er at det er laga ein spesialregel for flavour på uselt brennevin men at det likevel utgjer nesten ingenting. Der det er litt forskjell er når du likevel kan selje brennevinen på siste runden.

    Angåande om det er best å selge så snart du kan for å skaffe kapital, er eg ikkje så sikker på. Du kan leve litt på å selge s…[Read more]

  • Kjøp.
    Putt inn i maskinen.
    Sjå om det som kjem ut passer i forhold til oppskrifta di.
    Lagre eller selg.
    Gjenta.

    Førsteinntrykket er bra. Spelet straffer dei som gjer det same og belønner dei som gjer sine egne ting, som ikkje er uvanleg i slike spel. Spelet er litt spisst i forhold til konkurranse om kven som kjem først til mølla. Her gjeld det å…[Read more]

  • Kjære Amerigo

    Du var ikkje heilt gløymd. På tross av at du er pryda med namnet til myrkets fyrste, Stefan Feld, nådde du nok ein gong bordet. Vi pusla saman brettet ditt og trengte berre gjere to justeringar for å følge reglane. Vi heiste opp tårnet som aldeles ikkje er plagiert frå Shogun. Vi måtte lesa litt reglar, men det tok ikkje lenge fø…[Read more]

  • PPS: Det står på siste sida på FAQen i regelheftet.

  • Det tok si tid før age of iron and rust nådde bordet. Det er ein uproblematisk ekspansjon med nye kort og nye måtar å vere emperor. Me fekk vel berre testa ein ny måte å vere emperor på, men spelet fungerte like godt. Det var kjekt å ha nye kort å velge mellom. Mitt inntrykk av ekspansjonen er nøytral fordi eg synes spelet er stort sett uendra fr…[Read more]

  • Trivelig spel mellom dei onde og dei litt mindre onde. Det er stort sett eit reint krigsspel der begge parter mønstrer karakterane sine til kamp for å bruke det som dei har av spesialkrefter. Atreides har hærar med hemmeleg styrkeantal, sietchar av ukjent styrke og disponerer Dune sine ørkenkrefter som om dei var deiras egne styrker. Harkonnen har…[Read more]

  • Trur noko av det som “skremmer” meg vekk frå spelet er husreglane. Eg skulle likt å prøve med opprinnelige reglar ein gong for å bedømme nødvendigheten av endringane. Men i ettertid vil eg kanskje ønske å ikkje å ha spelt det vanleg.

    Rundesystemet fungerer nok bra til å hindre at spelet ikkje slutter med kingmaking fordi den som kunne hindre se…[Read more]

  • Load More