Reply To: Nemesis

#2308
Sten Ole
Participant

Har lest litt på BGG kva folk synes om tidlig eliminasjon. Dei fleste som er negative har teoretiske reservasjonar , og det er få rapportar om folk som blei eliminert og synes det var ein ræva opplevelse.

Element som påvirker er at når spelarar dør, går spelet fortare og blir farligare. Eit anna er at du må vere veldig uheldig/uerfaren for at du skal dø fort. Airlock control room og larver er ein kjent fare som kan unngås.

Løysningar:
– Bruke intruder player reglane som gjer spelet vanskelegare og gjer at første eliminerte spelaren kan utøve hevn. Resultat: folk vil vere mindre motiverte til å velge destrultive objectives og mordarar velger å vere meir diskrete.

– Om spelarar dør tidlig, la dei starte ny karakter. Tematisk ikkje ødeleggande. Og det saboterer ikkje spelet mekanisk for dei andre.

– Restarte spelet. Aktuelt når nokon dør i runde 1 eller 2 på rein uflaks.

– Ta vekk element som dreper “urettferdig”. Dørkontroll og airlock-kontroll.

At me er ei spelegruppe der eliminasjon passer dårlig kan me gjere noko med. Me kan endre innstillinga vår til spelet. Nemesis er ikkje eit konkurransespel. Det er eit tematisk spel. Om å sende Thomas ut av airlocken ikkje fører til gøy spel for alle, ikkje gjer det. dårlig eksempel. Det er alltid bra å sende Thomas ut i intet. Det andre er at me kan bøye på reglane når det passer. F eks gi alle spelarane ein reroll eller lignande. Me trenger ikkje lese reglane i spelet som om det er bibelen. Målet er å ha det gøy.