Reply To: Root

#3129
Sten Ole
Participant

Dominance trur eg alltid er nesten umulig. Du må i praksis ha urimelig kontroll på kartet der alle får ein tur til å slå ut victory conditionen din.

Eg trur me fekk ein grei gjennomspeling i går der alle var omtrentlig med. Det gøye er at alle kan bli dradd ned om det skjer i tide.

Ein liten errata på vagabonden: Me spelte repair/unexhaust-delen rett. Eg aner at dette har blitt gjort feil før. Det som eg ser i ettertid ikkje blei gjort rett i går er at sverdet blei exhausta når vagabonden drepte. Å exhauste sverd er derimot å starte ein battle. Antall uskada sverd (både exhausta og ikkje) er max skade du kan gjere i ein kamp. Errata nummer 2 er at vagabonden får 3 items ødelagt når “alle units” i ein sone blir drept, f eks Woodland-Alliance-revolten. I sum trur eg dermed at Tor Inge gjekk ca i balanse på feilspeling både positivt og negativt.

Etter å ha spelt kattane, ser eg no korleis dei “bør spele”. Dei er med tanke på reglar veldig simple. Problemet dei sliter med er at dei gjer veldig lite på turen sin. Kattane vil helst bare bygge i fred. Alle andre actions føles som tapt tid. Måten å holde kattane i sjakk er å hindre dei i å bygge – F eks angripe sagmøllene, truge med uprising/revolt eller kontrollere områder slik at kattane ikkje har plass til å bygge bygningar eller flytte tømmerstokker.

Spelet er ein konstant diplomatisk kamp for å poengtere at dei andre spelarane står sterkt og må angripes. Evt, “Sjå på meg! Eg er flink til å hakke på vagabonden. No har du ansvar for å ta fuglane, herr harepus”.

Men eg er overbevist om at dette spelet er eit forferdelig konkurransespel. Vinnaren i spelet er omtrent heilt random. Spelet er å oppleve dramaet i skogen.