Reply To: Twilight Imperium

#3696
Sten Ole
Participant

Reglar, reglar, reglar…

Feil 1 – PDS og “Direct hit”
Sannheten er at direct hit fungerer fint saman med PDS.

Lang forklaring på feilen min: Regelsamanblandingen henger saman med ein spesialregel som gjelder for ein faksjon. Det er ein faksjon som skader sustain-damage-skip med bruk av anti-fighter-barrage. Grunnlaget for at det i dette ikkje fungerer er at sustain-damage-abilityen kansellerer ein hit og skader skipet, mens spesialregelen direkte skader. “Direct hit”-kortet refererer til kansellering av hits. Errata på Direct hit-kortet er lagt ut med teksten “After another player’s ship uses ‘Sustain Damage’ to cancel a hit produced by your units or abilities: Destroy that ship.”.

Feil 2 – Antal PDS
Hugsa feil. Det er lov med 2 PDSar per planet, som Rune antyda.

Feil 3 – PDS kan avfyre uten at skip blir flytta
Poenget er at du kan skyte mot den aktive spelaren (og den aktive spelaren mot motstanderskip i det aktiverte systemet), ikkje at skip har blitt flytta. PDS kan derfor avfyre sjølv om det bare foregår produksjon på skipene som var der frå før.

Feil 4 – Begrepet combat of capacity
Sjølv om fighters og infanteri er immune mot mangel på capacity midt i ein “combat”, blir “space combat” og “ground combat” rekna som to ulike combats, med eit mellomrom der capacity betyr noko og kan få units til å forsvinne.

Feil 5 – Mechs in space
Xxcha Indomitus mechen (som Einar styrte på med) kan ifølge erfarne spelarar bruke space cannon under transport i verdensrommet. Eg fant ikkje offisielle kjelder på dette, men dette ser ut til å vere tradisjonen i “miljøet”. Spelet har andre mechs som er virksomme fra space, men for eksempel sustain damage er det bare ein faksjon som får lov til å bruke der, så reglane for kva som gjelder er ikkje alltid opplagt.

Feil 6 – Litt om promissory notes
Promissory notes er egentleg noko du har skjult på hånd som du enten kan aktivere eller setje i spel. Korta som har ein varig effekt kan (men må ikkje) settes i spel i “play areaen”. Dette inkluderer “support for the throne”, “alliance” og “ceasefire”. Det mest relevante her er at når kortet først er i spel, kan det ikkje lenger bli gitt til ein motstander i ein handel.

Rett 1 – Gravity rift med trasportskip
Transportskipet skal telle både for seg sjølv og innholdet sitt.

Litt gøy, litt frustrerande, litt feil. Det var gøy å rote med ein ny faksjon og prøve å få til noko bra. Det var frustrerande at reglar blei eit hinder for ein “fair” avslutning på kvelden, og at hukommelsen og lesedisiplinen min er elendig på reglar og at eg glømte heile kortstokk-verktøykassa når eg gjekk til angrep på Mekatol. Det positive er at bare eit par av feilene er beskrevet på forumet frå før. Me klarte derfor i stor grad å begå heilt nye feil. Jippi!

Eg veit ikkje om me finn eit betre system på map-generatoren. Han virka ikkje heilt optimal, og samtidig veit eg ikkje om noko betre. Kanskje det finnes pre-lagde maps som har gode kvalitetar. Eg hadde likt om eg hadde hatt mulighet til å besvare hatet frå Øyvind med handling istedenfor å vere låst på eige side av kartet. Spørs om me tek oss god nok tid til research før det kjem på bordet igjen til neste år, så me får eit godt kart.