Hallertau

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #2919
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Hallertau

    Eit nytt Rosenberg på bordet. Eg og Sturla knakk regelboka og kom oss gjennom eit spel. Typisk Rosenberg men likevel forfriskande nytt innhald. Dynamisk workerbrett som eg tenkjer blir gøy med fire spelarar. Mykje logistikk for å utvikle eigedomen. Djupt og regelmessig luftig (sjølv om me treng ein liten purge).

    #2933
    Sten Ole
    Participant

    Hallertau…

    Uwe Rosenberg viser seg igjen som eit geni i smooth designverk. Alt gir meining. Alt glir. Komponentane har perfekt synergi med mekanikkane. Spelet er i workerplacement/ressurskonverterings-sjangeren. Temaet er bondegården. Actions blir soft-blokkert ved at det blir dyrare å gjere dei jo meir dei blir brukt, opptil max 3 gongar. Eit av hovudmåla i spelet er å oppgradere bondegården din som blir dyrare jo seinare i spelet du kjem, og jo meir du gjer det, jo meir “arbeidarar” får du. Spelet er eit hakk meir random enn andre klassiske Rosenberg-spela, men ikkje meir random enn det tåler.


    Reglar, reglar, reglar…

    Ein oversett regel med ringane
    Desse kan brukes istedenfor gods til å flytte “småhusa”, Det er eit flytt per ringpoeng. Det er altså av ekstrem verdi på slutten av spelet. I tillegg gjer det at du kan “ignorere” at du ikkje har ein fullstendig økonomi.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.