Reply To: Tekhenu

#2960
Sten Ole
Participant

Tekhenu er eit interessant monster av eit Euro-spel. Kven du er eller kva du holder på med i dette spelet er litt uklart. Det skjer i alle fall i Egypt. Ein stor obelisk står på midten av bordet og viser kva klokka er i spelet. Rundt obelisken er det terningar som fungerer som ein meny for kva du kan gjere. Kva klokka er vil påverke kva terningar som er tilgjengelege og kva handlingar som er reine og skitne. Du tvinger folk til gruvene, bygger hus, utvider tempelet, lager statuer til ære for gudane, arrangerer fest osv. Innimellom må du vise fram regnskapet ditt og vise at du ikkje har vore for skitten eller for rein.

Den litt indirekte og uvante måten du vel action gjer dette til eit litt vanskeleg men fascinerande puslespel. Handlingar du trudde du kunne gjere neste runde blir borte anten fordi motstandaren tok terningen frå deg eller fordi sol skin frå gal retning. Noko som ein bør merke seg er at beskjedne kort av ulike slag som er kjempekraftige. Og dette er kanskje det einaste minuset eg ser med spelet. Kvifor må spel som bruker gigantiske areal på bordet insistere på å ha ein kortbutikk i eit hjørne der korta har mikroskopisk skrift? Det gjer livet som egyptisk prins berre vanskelegare.

Likevel er dette eit solid spel av høg kvalitet.

Reglar, reglar

Statue-bonus
Når du har bygd ein statue til ære for ein gud, får du bonusen kopla til guden kvar gong nokon andre gjer ein action for same guden. Det er altså ein leech-effekt. I 2- og 3-player får du han på andre tidspunkt også.

Kortmarkedet
Posisjonen du har på din eigen happiness avgjer kva seksjonar som du kan kjøpe kort ifrå. Fargekoden på tracken viser kva som går. (Det er derfor ikkje enkelt å farme end-game-scoring-kort).