Velkomen til Kvinnherad brettspelklubb › Forums › Spela våre: erfaringar og vurderingar › Dune (Gale Force Nine) › Reply To: Dune (Gale Force Nine)
Eg er nok i endå større grad biased fordi eg er total Dune-nerd. Tematikken frå bøkene er i stor grad til stades i spelet. I den forbindelse tilgir eg nok i større grad dei statiske win-conditionane og at kartet har to ornithopter-basar inntil kvarandre på ei side av kartet med medfølgande storm-svakhet og power-basen til fremen på ei anna. Det er også mykje i advanced-reglane som framhever faksjonane sine særegenheter.
Treachery-bunken i Dune er liten, men dette er nok også for å fascilitere at Atreides skal vite nesten alt med hjelp av notater. Ulempen blir jo at alle blir meir kjent med kva som skjuler seg i stokken og ikkje så mange overraskelser. I forsvar av worthless-korta, kan eg seie at Bene Gesserit kan bruke dei som karama-kort i advanced game.
Mitt problem med Rex har heile tida (med stigande tendens) vore:
– Diplomatien er død utenom alliansar pga mangel på bribes og “hvis du gjer det, så gjer eg det”-avtalar inviterer til svik på ein måte som gjer dei ubrukelige.
– Mykje hemmelig informasjon som i stor grad forblir hemmelig og lite delbar. Med andre ord ein ofte lite anvendbar faction ability for ein speler, og bingo-minefelt for alle andre.
Det gjer at eg velger nesten kva som helst anna spel i diplomati/krigs-sjangeren heller enn Rex om eg er diktator. I praksis er eg jo med på alt som kjem på bordet. Me får aldri til å spele 6-playerspel om alle er superdogmatiske på korleis dei liker å krige på eit kart.