Velkomen til Kvinnherad brettspelklubb › Forums › Spela våre: erfaringar og vurderingar › Unsettled › Reply To: Unsettled
Eg har spelt både nivå 1 og nivå 2. Eg opplevde dei som omtrent like vanskelige med stor fleksibilitet om gjennomføringen og mulighet for å vinne på første forsøk.
Nivå 3 var både brutal og gav lite rom for kreativ sandbox-speling. Du hadde eit stort problem som måtte løysast på nøyaktig ein måte uten sjanse til å innsjå at det ikkje var alternative strategiar før du har trekt ein del anomalies og breakthroughs og ser at det ikkje er hjelp å finne der. Du må altså vite overraskelsane i spelet for å på forhånd forme ein vinnande strategi. Det var litt skuffande.
Men eg hadde det likevel gøy. Me landa på planeten, rota litt rundt, fant rare ting, spiste litt jord. Og når blodsugarane kom i bråtevis blei me totalt overmanna med medfølgande galskap.
Historien er like god om me vinner eller taper, men den er best på første forsøket. Eg synst høgtlesingen blir litt utfordrande fordi det er skrive med ein veldig spesiell tone. Kanskje det finnes ein leseapp for spelet. Kvaliteten på det taktiske puslespelet er, mellom dei ulike scenariene, meir variabel. Om du ikkje får spennande breakthroughs og anomalies så føles det meir som eit spel om actionøkonomi – Uwe Rosenberg in space. Eg vil derfor som regel tendere meir mot å prøve nye umulige planetar heller enn å iterere på samme scenariet for å vinne.