Among Cultists

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #4008
    Sten Ole
    Participant

    Reglar, reglar, reglar…

    Check State
    Når du du avdekker at nokon har dødd, skjer to ekstra ting. Det blir ein Vote og og det blir lagt eit roomkort inn i kortstokken til rommet der døden var avdekka.

    Bruk av kamera
    Du skal også putte eit roomkort i stokken etter å ha sjekka personen eller rommet.

    Vanskeleg å seie om eg likar spelet eller ikkje. Setup krever litt førebuing og tid. Korleis du tenkjer og speler var ikkje heilt intuitivt. Dette er eit problem for “oss” siden spelet treng mange spelarar, og derfor vil det alltid vere eit par nye fjes til å streve med at dei ikkje forstår. Dette er eit gjengåande problem med lygespel med litt høgare kompleksitet. Det krever eit par gjennomspelingar før du skjønner det.

    Eg er ikkje 100% fan av at folk dør, men at dei ikkje dør likevel. Då meiner eg ikkje at dei var vandrande lik, men heller at dei blir til spøkelser og fortsatt samler poeng, og kanskje i auka tempo. Spelmekanisk er nok dette delvis for å motivere til å avdekka når folk har blitt drept, men det gir ein fæl smak i munnen.

    Det var også eit par mystiske ting i spelet som ikkje såg ut til å fungere så godt som dei burde, f eks alt som hadde med unsafe passage å gjere. Spelet kommuniserer heller ikkje heilt kva dei “snille” held på med i spelet. Vi skal leite etter bøker, men er tvunge til å gå fram og tilbake fordi vi mister evnen til å leite på samme plassen. Det virker som ein dårleg unnskyldning for at spelet skal tvinge oss til å gå forbi kvarandre og risikere drap. Ut frå regelheftet virka det som om spelet ville at vi skulle ofte sjekke kvarandre, oppdage ein død person, ha ein diskusjon uten mange håndfaste bevis, peike fingrar og prøve å konkludere ting ut frå kvar fingrane peika. Men eg trur ikkje sjølve peikinga seier noko som helst.

    Som sagt er det tidlig å tenne på spelet enn så lenge, men parafinen står klar…

    #4014
    Sten Ole
    Participant

    Eg undra meg over kor eg hadde høyrt namnen på designeren før, Stefan Godot. BGG gav meg svaret. Han er faren til Human Punishment: Social Deduction 2.0 som eg har i hylla mi (og er umulig å få solgt). De hugsar kanskje at me testa det på SFO-bygget på Undarheim skule. Mykje random sikting og skyting og lite Social Deduction fordi folk hadde i praksis andre roller enn det dei såg ut som og rollene var også skiftande. Med det som bakteppe, kan me i alle fall seie at designeren har blitt flinkare.

    #4017
    Rune Hanssen
    Keymaster

    No har eg testa to nye omgangar med fem og seks spelarar. Reglane på plass og meir flyt. Spelarane var jobbkollegaer med mindre nerdefaktor. Dei likte spelet veldig godt og forstod opplegget.

    Sjølv synes eg det fungerer godt som eit social deduction spel. Ein engasjerer seg i movements og kortflyten mellom spelarane, og i bunkane som ligg til kvart rom. Fyrer fort opp diskusjonar.

    Alt i alt gjev brettet og mekanikken spelet ei spenning frå start. Eit spel varar ca. 60 min.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.