Empires of the North

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #2257
    Rune Hanssen
    Keymaster

    EotN

    Imperial Settlers 2 kan ein sei. Spelet har mykje mekanikk blanda inn i kort, halv-rondell og reaksjonar på desse. Likevel greit nok til at ein ikkje misser oversikt. Greiare enn Imperial Settlers. Snill konkurranse og asymmetriske faksjonar. Første spel var ganske tett i poengslutten.

    #2258
    Sten Ole
    Participant

    Simpelt regelsett og nybegynner-venleg spel. Det blir mange kort å holde styr på mot slutten av spelet. Kjekt å få aktivert alle kort og brukt båtane dine. Ukjekt når du feilberekner og ting blir ståande ubrukt fordi du glømte å fylle bensin på enginen din. Alle klanane har tydeligvis sine eigne urettferdige måtar å samle poeng på. Jo før du finner ut av dei, jo betre.

    Det er også vittige teikningar på mange av kortene for dei som set pris på slikt. F. eks “Avalanche warriors”-kortet har eit bilde at innuittar som ruller ein stor snøball ned mot ein hær med vikingar.

    Reglar, reglar, reglar…

    Clan Pawn
    For å flytte og aktivere ein Clan Pawn som allerede er brukt, må du betale 1 stk eple.

    Field-kort
    Når du speler eit field-kort eller oppgradering til field (Eit kort med gresskar-symbol) får du ressursen som står på kortet, nesten som ein harvest action. Ved oppgradering får du berre mengden som oppgraderingen gir.

    Ninja-arbeideren
    “Is an Easter egg and doesn’t have any specific mechanics in the game.”

    Goods/Resources
    Resources betyr epler, tre, stein, sau og fisk. Gull er ikkje ein ressurs, men kan brukes som ein ressurs. Goods omfatter resources, men også gull, arbeidarar, raid-tokens, kort, båtar, victory points.

    • This reply was modified 5 years ago by Sten Ole.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.