Endeavor: Age of Sail

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #2001
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Endeavor

    Age of Sail

    «Eurogame Deluxe»

    «Action selection» ut frå korleis du byggjer maskineriet. Kort forklart så har du ein haug med «discs» som fyller alt. Første test av spelet var utan medfølgjande ekspansjonar og med fredeleg innstilling. Likevel mykje å bryne seg på. Med fire/fem spelarar og trangt brett, kan det bli krevjande.

    Bra design med mykje innhald der temaet held stand.

    • This topic was modified 5 years, 9 months ago by Rune Hanssen.
    #2006
    Sten Ole
    Participant

    Veldig ryddig spel med den vante gangen at du får gjøre ein action og så la neste person gjøre sin til alle har fått gjort det dei kan.

    Spelet legger opp til litt kniving for å få governørtitlar og å ta kontroll på knytningspunkt.

    Uansett vil alle slite med stort sett det same. Ikkje nok mannskap eller ikkje nok actions til å bruke mannskapet på. Evt feil type actions å velge mellom. Ikkje nok av ressurs X og få mulighetar til å skaffe det.

    Bra design. Rimeleg speletid. Sikkert god holdbarhet med ekspansjonen i gang.

    #2727
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Endeavor

    Ny gjennomgang med fem spelarar og det fungerte bra. Ekspansjonane neste gong!

    #4351
    Sten Ole
    Participant

    Ny speling av dette nesten 5 år seinare. Enkelt spel i forhold til reglar. Du bruker diskar på bygningar for å legge andre diskar utpå kartet. Dette gir tokens som aukar verdiar på tracks som gjer at du får meir til neste runde. Spelet belønner dei som har kome høgt på trackane og fått mange diskar utpå kartet. Det er litt konkurranse om å låse opp regionar for å bli governør der og det kan bli litt kamp der diskar blir fjerna om områder blir overtatt av dei meir voldelege. Dette er kanskje eit bra introspel til nye fordi det krever lite for å delta. Det er eit fint spel for dei som liker tracks.

    Age of Sail tilbehør
    Dette er fortsatt ikkje testa, men det er ikkje så vanskeleg. Du har med 3 “exploits” med litt historiefluff. Når dei to regionane kopla til ein exploit er låst opp kan alle som er til stade i begge regionane samtidig bruke actions og opparbeide glory gjennom exploiten. Dette kan gi ekstra mulighet til å angripe, angripe uten å ta skade, beskytte mot angrep, gå på eventyr osv. Det skal i teorien vere lett å administrere men gjer kanskje spelet litt skarpare. For å gjere spelet interessant er nok exploits obligatorisk om ein skal spele spelet oftare enn sjeldent.

    #4354
    Rune Hanssen
    Keymaster

    1. Bygg ein bygning som gjev deg meir options, actions eller poeng.
    2. Betal arbeidarane dine for ein ny runde.
    3. Ta i mot nye arbeidarar.
    4. Gjer actions så effektivt du kan i høve brettet og dine moglegheiter.
    5. Discard det du ikkje kan oppretthalde.

    Start på nytt med ny 1st player. Ferdig etter 7 rundar. Spelmekanikken er superlett. Slitet er å gjere ting på best måte når ein føler alt eigentleg er greit. Litt rart spel.

    Eg er med og testar modulane «Age of Sail», elles er spelet litt tørka for min del. Colonial er meir sprut i.

    Endeavor3

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.