Sidereal Confluence

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Sten Ole
    Participant

Etter eit påtvungen fred i galaksen, sit kvar spelar i førarsetet til kvar sin rase som må utnytte sine evner til å hevde seg og ta det politiske lederskapet. Det er eit industrielt og teknologisk kappløp der samarbeid og handel er essensielt for å nå fram.

Spelet har ein simpel gameloop: Ein handelsfase der spelarane utveksler materialer og gjer avtaler; ein industrifase der spelarane produserer med teknologien sin; og ein confluence-fase der spelarane konkurrerer om å sikre seg dei rette planetane og forsknings-teama.

Dilemmaet som tvinger seg fram er at ingen har alt dei treng for å lykkes. Du produserer kanskje mat i bøttevis, men du mangler energi. Og uten energi så stopper alt opp. Du må skaffe energi, og han som har det trenger ikkje mat. Så du må kanskje innom ein annan speler som kan hjelpe til. Rasane har ulike verktøy som er unike: Investor-rasen, stjelerasen, rasen som ikkje deler teknologi, rasen som utnytter planetar betre, rasen som knapt nok bryr seg som kva slags ressursar dei jobbar med, rasen som ikkje får lov til å eige planetar, rasen som lagar eigne planetar, rasen som treng andre for å kjøra maskinane sine og rasen som kan ta seg til rette i kampen om planetar. Med ulik rasesamansetning blir ressursknappheten annleis. Og rasen din bestemmer til ein viss grad kva slags avtalar du bør smi saman.

Eg syntes spelet var kjempegøy. Det var litt meir uoversiktig enn eg hadde trudd på forhånd. Du får raskt i gang bøttevis av “ressurs-konverterings-maskinar” som du sliter å utnytte om du samtidig skal vere med i forskningskampen. Nokre kjører gratis. Andre treng noko du kan lage sjølv. Og nokre treng ting du ikkje har. Du har ikkje oversikt på kva maskinar er best. Nokre spytter ut mykje meir ressursar enn du putter inn, men er av ein type som du ikkje treng. Nokre gir ressursar som du ikkje får lov til å bruke sjølv og risikerer å måtte gi vekk gratis. Så har du nokre rasespesifikke luretokens som du ikkje aner verdi/kostnad på.

Opplevinga mi som Faderan (investor/bingo-rasen) var interessant. Eg følte meg konstant fattig. Eg såg på Marius og Tor Inge som vassa i ressursar. Eg passa på å sende acknoledgement-tokens til alle. Dette gjekk fint på tross av åpenbar skepsis. Eg klarte å overtale Tor Inge til å lage Is-planetar til meg som blei vanskelegare og vanskelegare jo fleire poengtokens som velta ut bak player-screenen min. Eg fant eit par gode relics som kompenserte for alle dei øydelagte isplanetane mine, blant anna noko som auka markedsverdien på acknoledgement-tokenane mine. Eg klarte omsider å finne opp dyr teknologi på slutten etter å meir eller mindre tilby Marius alt eg eigde for å få eit fåtal kvite kubar.

Spelet passer bra for folk som både liker engine building/ressurskonvertering og å prate seg fram til gjensidig gode avtaler. Altså absolutt alle.

Rune Hanssen
    Keymaster

Sc

Dette er eit spel for deg som likar å sjonglere med brikker og produksjonsmotorar. For meg blir det litt overload, og mykje fokus som lagersjef.

Etterkvart som team utviklar teknologi går utvalet av skaftet. No kan ein oppgradere ting ved å «bruke opp» teknologikort, men likevel ein dimensjon den stakkars hjernen må analyse paralyse.

Marius likar spelet, og eg tippar Thomas vil elske det.

Sten Ole
    Participant

Då har Lars Erik blitt utsatt for ein Sidereal Confluence. Eg forventer at han kjem seg igjen om eit par dager. Eg trur kanskje det er litt mykje å ta inn på ein gong. Det er neppe eit godt introspel siden det egentlig ikkje representerer brettspelhobbien. Mange uvanlege designvalg og eit aktivitetsnivå som ikkje gir god tid til å tenke gjennom alt. Det gjenstår å sjå kva han sit igjen med frå opplevinga.

Personleg kan eg seie at spelet har ein vanskelighetsgrad bestemt av om Thomas er med eller ikkje. Heile spelet argumenterer han mot alle transaksjoner som eg prøver å få til med andre. Samtidig kjører han semi-boikott mot meg. Resultatet blir konstant oppoverbakke.

Det er sikkert ikkje optimalt at me berre speler med 4 spelarar heller, men eg skal ikkje klage. Dette spelet er gøy i mine auge uansett.

Thomas Thomsen
    Participant

Lars klarte seg bra for hans utgangpunkt med lite erfaring fra brettspeling.

Eg hadde vel trade med deg alle turns utennom første og siste Sten Ole, så hvem holdt igang din honning fabrikk? Ingen boikott, den fiksa du sjøl med din triumferende høylytte latter hver trade du gjorde heile kvelden 🙂

Kunne vært gøy å testa spillet med 7-9 engang, men ser på det som meget lite sannsynligt med tanke på spill typen og aktive medlemmer i omløp.

Men du skal få poeng for å starte sabotasje mot meg no allerede, klar for neste runde 🙂

Sten Ole
    Participant

Eg hadde vel trade med deg alle turns utennom første og siste Sten Ole.

Det var på grensa til utpressing, rein utnyttelse. Når du i tillegg skapte irrasjonell dårlig stemning sånn at ingen andre vilel gi ein fair pris for gjensidig gevinst, så var eg fanga i edderkoppnettet ditt.

Men du skal få poeng for å starte sabotasje mot meg no allerede, klar for neste runde 🙂

Du vant overlegent sist gong. Det er berre eit spørsmål om tid før folk ser deg for slangen du er og den slimete gifta du smører i øyrene til folk slutter å virke.

Sten Ole
    Participant

Om det blir ein neste gong, vil eg spele noko enkelt. Yengii (teknologi-lisens-rasen) var behagelege nok i at dei trengte litt av alt og bygde litt av alt. Det var likevel vanskeleg å prøve å få teknologi-lisens-businessen til å lønne seg. Dette samtidig som at teknologien gav meg ein tredjedel av poenga som det burde.

A: Du må vite kva teknologiar som gagnar folk eller bordet slik at du har eit fornuftig prisnivå på lisensane.

B: Du må skaffe deg research teams som passer med teknologien. Då må du kanskje kjøpe dei som andre har hos seg. Du må altså prøve å ha oversikt over kva research teams andre har.

C: Du må få folk til å investere i teknologi-businessen din, helst på forhånd.

Spelet blir vanskelegare når andre ikkje veit heilt kva dei treng og kva som er mulig. Alle har hyperfokus på kubane. Så sit eg og prøver å selge Time-share på Kanariøyene til pingvinar som helst bare vil ruge på egga sine i fred.

Dette blir jo berre vanskelegare når Thomas sprer skepsis til time-share-konspetet og skylder den harde vinteren på meg mens han forsyner seg grådig frå sine lett påvirkelige naboar. Blodspora i snøen leier til Thomas. Snart må folk opne augene!

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.