Arkham Horror

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Posts
  • #1395
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Klassikar som no er utvikla til 3rd edition. FFG har fokus på modular til produkta sine for tida, og slik er det også med Arkham Horror. I motsetning til tidligare versjonar der Lovecraft universet flyt fritt i spelet, byggjer ein no spesifikke scenario der storyline er viktig. Dette er etter mi meining positivt og kvart scenario krev at ein må etterforske for å finne ut korleis ein vinn kampen mot dei fryktelege kreftene som trugar byen. Greie reglar og betre flyt i rundane. Ein jobbar i lag og håpar fornuften held stand og at ein finn nøkkelen som kan redde verda.

    Arkham Horror 3rd edition

    • This topic was modified 5 years, 3 months ago by Rune Hanssen.
    • This topic was modified 5 years, 3 months ago by Rune Hanssen.
    #1398
    Sten Ole
    Participant

    Eg er gledeleg overraska over 3. edition av Arkham Horror som eigentleg er heilt forskjellig fra klassiske Arkham. Spelet skalerer bedre med ulikt antal spelarar. Spelet har eit plot og ikkje bare tilfeldige monstre og hendelser. Kampsystemet er bedre. Skillsystemet er bedre. Cluesystemet er eit storyelement og ikkje bare lause poeng som dukker opp på brettet. Tempoet i spelet er bedre regulert. Alt er egentlig bedre… utenom manualen.

    #1399
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Synes manualen er grei eg. Forrige manual var horribel!

    • This reply was modified 4 years, 8 months ago by Rune Hanssen.
    #1402
    Sten Ole
    Participant

    Ja, manualen er avskyelig. Det er reglar som er formulert på ein måte at dei lett kan tolkes sjølvmotsigande. Ting er beskrevet i ein heilt rar rekkefølge. Det er nesten ingen bilder eller konkrete eksempler. Fleire av kortene mangler også tydeleg forklaring i kva grad dei følger “normale” reglar eller overstyrer dei. Dette var eit mindre problem med tidlegare spel (unntatt kanskje Arkham the Card game).

    Reglar, reglar, reglar

    Evade action for fleire monster
    Du triller med bare modifieren til det vanskeligaste monsteret. Antal suksessar seier kor mange monster du exhauster.

    Spawn monster ved karakter
    “453.7 Monsters are spawned ready unless their spawn text
    or the mechanical text that spawns them instructs
    you to spawn them engaged or exhausted.”

    Her er regelen som fekk meg til å tenkje at monsteret ikkje engager.

    “467.5 If a ready monster is in the same space as an
    investigator for any reason, it engages that
    investigator.”

    Her er regelen som indikerer at monsteret bør engage.

    Bør monster gå forbi investigatorer?
    “Remember that when a monster enters an
    investigator’s space, it stops moving and engages that investigator.”

    Eg trur ikkje det. Unntaket er elusive monstre.

    Gate burst på anomaly
    Du får som frykta 3 doom på scenario sheet. Det går an å tolke reglane slik at ein gate burst i eit 1:1:2-nabolag gir eit 2:2:3-nabolag før anomaly-tokenen blir plassert, men dette er ikkje stemningen på BGG.

    No har det vist seg at Azatoth-scenariet er vanskeleg å slå (sjølv om spelarar på BGG lyger og seier det er enkelt).

    Idéar eg har og innspel frå BGG for å gjere scenariet enklare:
    – Mindre tilfeldig karakterval der karakterane utfyller kvarandre bedre.
    – Følge med på toppen av event-dekken. Den er eit sannsynleg mål for gate burst.
    – Slåss mindre med med monstrene som ikkje er kultistar.
    – Bite i det sure eplet og legge eit par blanke mythos-tokens i koppen.
    – Omfavne smerten og berre nyte nederlagene.

    • This reply was modified 5 years, 2 months ago by Sten Ole.
    • This reply was modified 5 years, 2 months ago by Sten Ole.
    #2007
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Okay!

    Etter litt «character creation» for rollespelet Call of Cthulhu, bestemte me oss for ein ny runde Arkham Horror 3rd edition. Etter mislukka forsøk gong etter gong på første scenario (frustrerande random), bestemte me oss for å teste eit av dei andre i grunnpakken. Gleda og magien med Arkham Horror er no gjenreist! Episk!

    *foldar hendene bak hovudet medan eg legg meg bakover i stolen*

    Aahh…

    Sten Ole… Fortell…

    #2009
    Sten Ole
    Participant

    I motsetning til azatoth-scenariet føltes det ikkje som om spelet høvla oss ned. Me hadde for det meste kontroll på doomen. Monstrene var litt meir robuste og slagkraftige, men me var sterke nok til å håndtere dei. Me hadde overskudd til å jobbe med scenariomålene. Spelet var likevel stressande fordi me ante ikkje kva som kom til å skje. Avis-stokken begynte å gå tom som er eit av tapskriteriene.

    Rune redda verden då hagla som han lånte fra Tor Inge trilla yatzee med 6arar mot den gigantiske skygge-skremme-monster-tornadoen på slutten. Det kompenserte litt for alle ikkje-6arane for kvelden.

    #2014
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Luck

    Becky er ei rifle. Denne gongen leverto ho perfekt! Min «player character» hadde suksess berre med seksarar.

    Boom! Fem terningar og fem seksarar! Arkham Horror as it should be…

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.