Dark Ages: Holy Roman Empire

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Rune Hanssen
    Keymaster

Da

Sten Ole
    Participant

Spelet som likner med på dette spelet er kanskje Eclipse. Du har relativt kjappe turer der du gjer ein ting. Du samler poeng, oppgraderer militærtypane og samler poeng i tillegg til å få teknologi som gjer spesielle ting. Utover spelet virker det som at ting blir meir krigersk, men det slutter før hjulene detter av.

Det er i tillegg mangfoldige ekstramoduler som på dag 1 er vanskeleg å få oversikt over og vurdere.

Dei enkle turane gjer at at spelet kontinuerlig ruller framover. Kampar er enkle å administrere og tidsavgrensa. Det er stor fare for at spelarar finn fantastike komboar som gir ei utfordring til alle dei andre. Dette er “gøy”, men kanskje alt for “gøy”? Spelet er overkommeleg å lære og spele på ein kveld.

Eg treng eit par gjennomspelingar til før eg veit kvar dette spelet ligg i forhold til andre spel i samme sjanger. Krig mellom erfarne spelarar er eg spesielt spent på. Er dette eit spel som er laga for stillingskrig eller utslettingskrig?

Sten Ole
    Participant

Reglar, reglar… reglar…

Settle
    Første talet på settle er for provinsar i same region som capital og samtidig rett på sida av capital.

Keep
    Keeps lar deg oppjustere ein terning eit steg per level for alle keeplevels i og i nærleiken av provinsen på siste meleefasen i kamp, også offensivt. Du kan gjere det fleire gonger på same terning. I tillegg gir kvar keep i gjeldande provins, ikkje nabo, 1 styrke per level når det blir rekna kven av dei overlevande hærane vinn kampen.

Ledarar
    Nokre leiarar kan ikkje velgast i 2-3 player. Nokre leiarar kan berre velgast om me speler med modulen som gjer at du kan bygge spesielle hus.

Angrep på capital
    Du stjeler ein ressurs eller gull og får like mykje VP som talet på øverste avdekka farm. Det vil derfor vere mindre insentiv for å gjere dette mot ein totalt knesatt motstander.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.