Robin Hood and the Merry Men

This topic contains 3 replies, has 2 voices, and was last updated by  Rune Hanssen 1 week, 1 day ago.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #2283

    Rune Hanssen
    Keymaster

    Robin

    Artig worker placement. Punktum.

    • This topic was modified 1 week, 1 day ago by  Rune Hanssen.
    #2286

    Rune Hanssen
    Keymaster

    Reglar, reglar, reglar…

    1. Dei villain-korta med kvit ramme skal visstnok berre brukast for 5-players. Dei skal gjere spelet lettare.

    2. Vogn-tabellen skal fyllast ut kolonnevis. Altså 1-sølv, 2-sølv og 3-sølv før neste kolonne.

    3. Når ein villain kjem til ein plass der helten din står, og du ikkje kan distrahere han med ei flaske øl, må du snu heltekortet ditt og miste eigenskapen i neste runde.

    4. Ølflasker til re-roll for helten gjeld berre for ein terning per flaske.

    5. Tax upsurge: Start med vegen som har flest myntar, deretter den som har nest flest myntar. Tiebreakers er antal barricades før antal vogner.

    6. Øl kan ikkje nyttast til re-rolls av svarte terningar (skill dice).

    7. Poeng for å redde andre sine merry men frå fengselet: 2 poeng per mann på level 1, 3 poeng per mann på level 2 og 4 poeng per mann på level 3.

    • This reply was modified 1 week, 1 day ago by  Rune Hanssen.
    • This reply was modified 1 week, 1 day ago by  Rune Hanssen.
    • This reply was modified 1 week, 1 day ago by  Rune Hanssen.
    • This reply was modified 1 week, 1 day ago by  Rune Hanssen.
    • This reply was modified 1 week, 1 day ago by  Rune Hanssen.
    • This reply was modified 1 week, 1 day ago by  Rune Hanssen.
    • This reply was modified 1 week, 1 day ago by  Rune Hanssen.
    #2294

    Sten Ole
    Participant

    Reglar (response)

    Enig i 1-6. Uenig i 7 (ref tabell s.20).

    Gøy spel med mange ting å tenke på samtidig. Eit umulig puslespel der den “beste” beslutningen til ei kvar tid ikkje er heilt opplagt. Neste gong eg ikkje svømmer i regelheftet mens spelet er på gang, går det nok litt betre.

    Spelet blei ikkje opplevd som trugande på den kooperative delen, men dette kan vere fordi me uvitande hadde ein 5 player-modul med i spelet som gjer alt lettare og at desse korta kom absurd mykje i starten. Det skal likevel merkes at me var 2 guards unna tap som med eit litt uheldig villainkort hadde fått oss til å tape på siste runden.

    Pengeproblemet (at sølvpengar har få bruksområde og nesten blir verdilause) har blitt rapportert av andre på BGG. Nokon på BGG foreslår å bruke spion-modulen til spelet siden dette gir ein ekstra måte å bruke sølvpengar på. Dette er sikkert eit bra tips.

    #2295

    Rune Hanssen
    Keymaster

    Du har rett på nr. 7 – fiksa…

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)

You must be logged in to reply to this topic.